جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سردار غلامعلی ابوحمزه

حوزه/ پیکر سردار غلامعلی ابوحمزه، مشاور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده سابق سپاه کرمان در زادگاهش، گرمسار به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان،به نقل از روابط‌عمومی سپاه استان سمنان، مراسم تشییع پیکر سردار «غلامعلی ابوحمزه»، از فرماندهان سابق سپاه که در سمت فرمانده سپاه کرمان و مشاور رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز فعالیت داشت، در گرمسار به خاک سپرده شد.

سردار ابوحمزه اهل گرمسار است و پس از درگذشت به دلیل بیماری سرطان در آستان امامزاده اسماعیل (ع) این شهر به خاک سپرده شد.

در آیین تشییع پیکر سردار ابوحمزه، متن پیام سردار دامغانی فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان قرائت شد که بدین شرح است:

خبر عروج سردار رشید اسلام، غلامعلی ابوحمزه از یادگاران دوران دفاع مقدس و مشاور سازمان بسیج مستضعفین موجب تألم و تأثر شد.

درود خدا بر آن مجاهد فی سبیل الله که عمر پربرکت خویش را در سایه‌سار قرآن و اهل بیت (ع) به مجاهدت خالصانه در جبهه‌های نور در دفاع مقدس مبدل کرد و در قامت یک فرمانده شجاع، انقلابی و هوشمند با نقش‌آفرینی‌های خود در عرصه‌های صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام، بر مسیر نورانی جهاد و شهادت و ولایت پای فشرد و سرانجام نیز با ردای مقدس جانبازی و ایثارگری به یاران شهیدش پیوست.

باشد که حضرت حق آن سردار مخلص، خدوم و ولایتمدار را به پاس خدمات خالصانه و مجاهدت صادقانه‌اش در نعیم مقیم و در جوار همرزمان شهیدش از خوان رحمت واسعه خویش بهره‌مند گرداند.

اینجانب عروج آن فرمانده و سردار عزیز و مخلص را به خانواده معزز ایشان، همچنین همه همرزمانش تسلیت عرض و از خداوند متعال برای آن جانباز بزرگوار علو درجات و رحمت واسعه طلب می‌کنم.

بر پایه این گزارش، سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوحمزه، از جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس و از دلسوزان نظام اسلامی و ملت شریف ایران بود.

سردار غلامعلی ابوحمزه ۲۸ تیرماه ۹۶ به عنوان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان منصوب شد و پیش از این، فرماندهی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان، فرماندهی سپاه روح‌الله استان مرکزی و فرماندهی بسیج استان کرمان را نیز بر عهده داشت و از سال ۹۸ مشاور رئیس سازمان بسیج بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha