جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نوغلامان حسینی

حوزه/معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنوار ملی نوغلامان حسینی با هدف تبیین فرهنگ عاشورایی و تقویت انجمن مداحی، با محوریت کانون‌های فرهنگی و تربیتی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، سید بهاءالدین ملک حسینی، عصر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری جشنوار ملی نوغلامان حسینی همزمان با سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره در مدارس کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و پرورش استعدادهای دانش آموزان استان در زمینه مداحی و روضه خوانی است. 

وی با بیان اینکه این طرح به صورت همزمان در ۱۳ منطقه آموزش و پرورش اجرا می شود، افزود: برای شرکت در این جشنواره دانش آموزان پسر مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم ساکن شهرها و روستاهای کهگیلویه و بویراحمد قادر به شرکت خواهند بود.

ملک حسینی با بیان اینکه دانش آموزان برتر این جشنواره ملی در شهرستان ‌ها و مناطق آموزشی استان انتخاب و به دبیرخانه کشوری معرفی می ‌شوند، تصریح کرد: علاوه بر این جشنواره ملی دو طرح ملی یاریگران زندگی و نماز به عنوان طرح‌ های مهم در زمینه پیشگیری از گسترش انواع آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی اجرا می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این جشنواره با هدف تبیین فرهنگ عاشورایی بین دانش‌آموزان و تقویت انجمن مداحی دانش‌آموزان پسر مقطع متوسطه، با محوریت کانون‌های فرهنگی و تربیتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha