پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دولت آبادی

حوزه/مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت:طرح ملی «ایران قوی» در گام دوم انقلاب اسلامی متشکل از ۴۰ عنوان برنامه در قالب سه شبستان و ۱۲ رواق طراحی شده تا در همه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری« حوزه» علیرضا دولت آبادی درگفت‌وگو با خبرنگار حوزه در یاسوج به اجرای طرح ملی «ایران قوی» در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور اشاره کرد و گفت: طرح ملی «ایران قوی» از هفته دفاع مقدس آغاز و تا میلاد حضرت زهرا(سلام االله علیها) در سطح کانون های فرهنگی هنری سراسر کشور در حال برگزاری است.

 مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این طرح در قالب سه شبستان «فرهنگ، هنر و نوآوری» اجرا می شود، اظهار کرد: برای هر کدام از این شبستان ها ۱۲ رواق تعریف شده که در طرح ملی ایران قوی هر یک از آنها توسط استانی معین راهبری می شوند.

وی ادامه داد: قم در رواق دانش، تهران در رواق همدلی، گلستان در رواق فیلم، خراسان رضوی در رواق نور، چهارمحال و بختیاری در رواق کتاب، فارس در رواق رسانه، هرمزگان در رواق سرود، البرز در رواق نمایش، اردبیل در رواق ترنج، یزد در رواق قلم، اصفهان در رواق کارآفرینی و خراسان جنوبی در رواق فن آوری با هدف برون سپاری فعالیت ها و بهره مندی از ظرفیت های استانی نظارت می کنند.

 دولت آبادی خاطرنشان کرد: طرح ملی «ایران قوی» در گام دوم انقلاب اسلامی متشکل از ۴۰ عنوان برنامه در قالب سه شبستان و ۱۲ رواق طراحی شده تا در همه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سراسر کشور اجرایی شود.

 مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارزیابی و داوری طرح ملی ایران قوی در دو مرحله انجام می شود که ارزیابی اولیه در مرحله استانی و داوری نهایی در سطح ملی خواهد بود.

 وی با بیان اینکه در سطح استان از کانون های برتر هر استان طبق بیشترین امتیاز کسب شده در سامانه بچه های مسجد تقدیر ویژه صورت می گیرد، اضافه کرد: در سطح ملی از رتبه برتر با جایزه نقدی یکصد میلیون ریالی، رتبه شایسته تقدیر جایزه نقدی پنجاه میلیون ریالی و از هفت رتبه شایسته تقدیر در هر رواق با جایزه نقدی سی میلیون ریال تقدیر خواهد شد.

دولت آبادی گفت: پس از اتمام مهلت شرکت در این طرح ملی، نیمه دوم دی ماه تا بهمن ماه پروسه ارزیابی و داوری آثار صورت گرفته و آئین اختتامیه و معرفی برترین های طرح ۱۸ اسفند ماه، همزمان با سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد انجام می شود.

انتهای پیام/

پایان پیام/82

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha