جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کمک های مؤمنانه طلاب رودسری

حوزه/معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه رودسر گفت: بانوان طلبه رودسری با تداوم کمک های جهادی و مؤمنانه توانستند با جمع آوری کمک های طلاب و مردمی، یک جهیزیه کامل را به نوعروس نیازمند اهدا نمایند.

خانم آقاجانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در گیلان، اظهار داشت: یک دست جهیزیه کامل به‌همت طلاب و خیرین مدرسه فاطمیه سلام الله علیها رودسر تهیه و به مناسبت میلاد پربرکت عقیله بنی هاشم سلام‌الله‌علیه به نوعروس رودسری اهدا شد.

وی افزود: طلاب مدرسه به مناسبت روز پرستار و تکریم مقام پرستار با پرستاران و کادر درمان فعال در بخش کرونایی دیدار و  با اهدای شاخه گل و بسته‌های یلدایی از ایشان تقدیر کردند.

معاون فرهنگی مدرسه فاطمیه سلام الله علیها رودسر تصریح کرد: با توجه به همزمانی میلاد حضرت زینب سلام‌الله‌علیها با شب یلدا، کادر و طلاب این مدرسه با تهیه بسته‌های یلدایی شامل میوه، آجیل، شکلات به مراه کارت تبریک از کارگرها و راننده‌های تاکسی شهر رودسر به خاطر زحمات‌هایشان در حمل‌ونقل مسافرها در زمان شیوع کرونا و خطرهای موجود قدردانی نمودند.

وی ادامه داد: پیش از این نیز مدرسه فاطمیه رودسر در مناسبت‌های مختلف اقدام به اجرای طرح‌های‌ کمک مؤمنانه و تکریم و تجلیل از مدافعان سلامت نموده‌ بود.

انتهای پیام/
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha