پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
زهرا جهانی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان گیلان از برپایی اولین نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهشی بانوان طلبه گیلانی در هفته پژوهش خبر داد.

خانم زهرا جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در گیلان، با گرامیداشت هفته پژوهش، از برگزاری برنامه های متنوع به مناسبت این هفته و با هدف نهادینه‌کردن فرهنگ پژوهش، تشویق و تقویت انگیزه‌ پژوهشگران حوزوی در مدارس علمیه خواهران استان گیلان خبر داد.

وی افزود: با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا فعالیت‌ها در بستر فضای مجازی به خصوص میزکار معاونت پژوهش در سامانه سیما در حال اجراست. 

معاون پژوهش حوزه علمیه گیلان گفت: برگزاری همایش نشست‌های تحلیل محتوای کتب درسی حوزه، نشست‌های علمی ـ پژوهشی، میزگردهای پژوهشی، کرسی‌های آزاداندیشی، تقدیر از پژوهشگران برتر، برگزاری مسابقات و فراخوان‌های پژوهشی و معرفی منابع پژوهشی نرم افزاری و کتابخانه ای  از جمله فعالیت‌های این هفته به شمار می رود.

خانم جهانی با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی طلاب و اساتید، اظهار داشت: آثار طلاب و اساتید در بخش مقالات که در جشنواره‌های علامه حلی، رشد و بانوی کرامت شرکت داشته‌اند به‌صورت مجازی در معرض نمایش علاقه‌مندان خواهد بود.

انتهای پیام/
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha