پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بازدید نماینده ولی فقیه در گیلان از روند تولید ماسک بهداشتی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین فلاحتی با قدردانی از تمام کادرهای پزشکی در بیمارستان ها، بیان کرد: از همه پزشکان و پرستاران که در بیمارستان ها به بیماران خدمات رسانی می کنند، قدردانی می کنم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از رشت، حجت الاسلام و المسلمین رسول فلاحتی، امروز در جریان بازدید از کارگاه تولید ماسک بهداشتی گروه جهادی فرزندان روح الله واقع در منطقه سلیمانداراب شهر رشت، با اشاره به گونه های مختلف جهاد در راه خدا اظهار کرد: یک مرتبه جهاد در جبهه و جنگ علیه دشمنان کشور محسوب می شود و مرتبه دیگر جهاد علمی است.

وی، تلاش برای کمک به همنوعان را جهاد عنوان کرد و افزود: خدمت رسانی به ملت در مواجهه با ویروس کرونا نوعی جهاد است و به طور قطع رحمت الهی شامل این جهادگران می شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه تامین اقلام پزشکی مردم مانند تولید ماسک برای مقابله با ویروس کرونا جهاد محسوب می شود، تصریح کرد: از همه خواهران و برادران عزیزی که در تولید و تامین اقلام پزشکی در تلاش هستند، قدردانی و تشکر می کنم.

حجت الاسلام و المسلمین فلاحتی با قدردانی از تمام کادرهای پزشکی در بیمارستان ها، بیان کرد: از همه پزشکان و پرستاران که در بیمارستان ها به بیماران خدمات رسانی می کنند، قدردانی می کنم.

روزانه یک هزار و ۳۰۰ عدد ماسک توسط گروه جهادی فرزندان روح الله رشت برای افراد محروم و نیازمند تولید می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha