پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تجلیل از بانوان فعال عرصه جمعیت

حوزه/ نشست فرهنگی اجتماعی تجلیل از بانوان فعال در حوزه جمعیت و فرزند آوری با همکاری مجمع ملی فعالان جمعیت و مجموعه «قلب خانواده» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، با هدف بررسی نیازهای جامعه و شناسایی بحران جمعیت نشستی با حضور مسئولین مجمع ملی فعالان جمعیت کشور با اعضای مجموعه " قلب خانواده" برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این نشست مسئول و اعضای مجموعه قلب خانواده گزارشی از فعالیتهای مجموعه متبوع ارائه دادند و در راستای تقویت و بهبود در اثربخشی فعالیتها به هم‌اندیشی و گفتگو با مسئولین مجمع ملی فعالان جمعیت پرداختند.

در ادامه این نشست از بانوانی که فعالیتهای مختلف تبلیغی و ترویجی در زمینه جمعیت و فرزندآوری داشته‌اند توسط حجت الاسلام ساکی دبیر مجمع ملی فعالان جمعیت مورد تقدیر قرار گرفتند.

لازم به ذکر است، «قلب خانواده»، مجموعه‌ای است با بیش از ۵۰ بانوی فعال در حوزه جمعیت که در دوره‌ی آموزشی کنشگری جمعیت شرکت کرده‌اند و پس از برگزیدگی در این دوره، با ایجاد این تشکل، فعالیتهای مختلفی در زمینه جمعیت و فرزندآوری انجام می‌دهند.

همچنین، تولید محتوا در زمینه جمعیت و فرزندآوری، حمایت از خانواده‌های چند فرزند، تسهیلگری در درمان خانواده‌های نابارور، تبلیغ و ترویج فرزندآوری به صورت میدانی و چهره به چهره و ... از جمله فعالیتهای این مجموعه است.

لینک کانال قلب خانواده در پیام رسان ایتا

ghalbekhanevadeh@

مجمع ملی فعالان جمعیت

https://eitaa.com/populationir

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha