جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 حجت الاسلام محمد رضا باقر زاده

حوزه/ کشور از افراد انقلابی نماها ضربه زیادی خورده است و ملت باید تکلیف خود را با تئوری مدرنیته مشخص کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین باقرزاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری که با موضوع گرامیداشت یوم الله ۹ دی، سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی و دهه بصیرت به همت سازمان بسیج اساتید قم در خبرگزاری رسا برگزار شد، گفت: بصیرت به تعبیر رهبر انقلاب یعنی «همان شمری که تا جانبازی در جنگ صفین پیش رفته است» و در همین رابطه ۹ دی فتنه ای  بود که در ایران اسلامی با هدف تخریب و از بین بردن اسلام آغاز شده است.

رئیس سازمان بسیج اساتید قم افزود: اگر ملت ایران در این صحنه حاضر نمی شدند این لکه ننگ سقوط، بر چهره فتنه انگیزان می ماند وآنها مورد لعن و نفرین بودند.

وی بیان داشت: روز ۹ دی رفراندوم مجدد برای انقلاب بود. در این روز بعد از ۸ ماه فتنه فرسایشی، مردم توانسته اند این فتنه را خنثی کنند، البته این امر زمانی محقق شد که مردم عمق جنایت و خباثت آنها را در از بین بردن دین، قرآن و شعائر دینی دیدند.

حجت الاسلام والمسلمین باقرزاده گفت: این فتنه، تمام هنوز تمام نشده و افرادی به دنبال برنامه هایی برای اجرای اهداف دشمن در کشور می باشند.امید است این فتنه روزی به پایان برسد و مهمترین درس از این فتنه هم رسوایی کسانی بود که مدعی دین و پیروی امام راحل بودند.

رئیس سازمان بسیج اساتید قم با اشاره به حماسه سازی مردم قم در ۹ دی افزود: مردم قم در این روز نقش بی بدیلی داشته اند، بعد از این که مردم به میدان آمده اند، دیگر کسی جرأت عرض اندام در کشور را نداشته اند.

وی بیان داشت:باید بدانیم هنوز فتنه تمام نشده و باید بیش از پیش مواظب بود و اگر افراد در لباس روحانیت و استاد اخلاق سخنانی علیه ولایت مطرح می کنند متأسفانه گرفتار دام فتنه گران و دشمنان دین و سایر فرق و سازمانهای معاند شده اند، از همین رو باید همه هوشیار باشند تا به موقع در این نوع صحنه ها وارد میدان شوند.

حجت الاسلام والمسلمین باقرزاده گفت: در تلاش هستیم برای گرامیداشت ۹ دی و سالگرد شهید سلیمانی برنامه هایی را در دانشگاه های همچون پیام نور، فرهنگیان با موضوع بصیرت اساتید، سالگرد شهادت سلیمانی و برگزار مسابقات فرهنگی با موضوع مکتب شهید سلیمانی، در دانشگاه آزاد با موضوع دهه بصیرت، در دانشگاه قم با موضوعاتی چون نشست علمی ابعاد حقوق شهادت سردار سلیمانی، نشست علمی با موضوع خاورمیانه پس از شهادت سردار، نشست علمی با موضوع منظومه فکری سردار سلیمانی با حضور یامین پور و در دانشگاه فنی حرفه ای، دانشگاه شهید محلاتی و علمی کاربردی و نمایندگی از اساتید جهان اسلام برگزار کنیم.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان قم با بیان این که نباید سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، سایر مراسم و شهادت از جمله چهلمین روز شهادت فخری زاده را تحت تأثیر قرار دهد، گفت: در تلاش هستیم ابعاد مختلف زندگی شهید هسته ای نیز مورد بررسی قرار گیرد و همه جوانان با سبک زندگی این شهید بیشتر آشنا شوند.

وی بیان داشت: امروز اگر ایران در برابر تحریم مقاومت می کند، چون این ایستادگی به وسیله شهدای چون فخری زاده رقم خورده است. در فتنه دیگر امریکا در صدد تئوری تحریم است و باید بیش از گذشته همه تلاش خودمان را برای از بین بردن این تئوری بکار گیریم.

حجت الاسلام والمسلمین باقرزاده با اشاره به مهمترین فعالیت سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها گفت: بسیج اساتید در موضوعاتی چون بحث سبک زندگی، معرفتی و انگیزشی در طول سال برنامه های متعددی را در دانشگاه برای جذب جوانان طراحی و اجرا می کند، تا بیش از گذشته بتواند در جذب جوانان اثرگذار باشد.

رئیس سازمان بسیج اساتید قم با بیان این که حاکمیت و نظام کشور در طول ۴۰ سال با اندیشه های مختلف دست و پنجه نرم کرده است، ادامه داد: آزمون اندیشه توسعه مدرن غربی تحت انواع مختلف همچون سازندگی و سوسیالیستی یا همان گفتگوی تمدن ها و... از جمله این موارد است.

وی بیان داشت: در طی ۸ سال گذشته آنچه که امروز در کشور شاهد هستیم و اتفاق می افتد، در اعترافات روح الله زم آمده که گفته همه تلاش مان کردیم،تا این تیپ  افراد در کشور رأی بیاورند چون گزینه خوبی برای اجرای اهداف ما بود.

حجت الاسلام والمسلمین باقرزاده گفت: ملت ایران می داند اگر آنچنان که رهبر انقلاب خط را نشان دادند، عمل می کردند، الان وضعیت این کشور این گونه نبوده است.

رئیس سازمان بسیج اساتید قم  بیان داشت: کشور از افراد انقلابی نما ها ضربه زیادی خورده است و امروز کشور و ملت باید تکلیف خود را با تئوری مدرنیته مشخص کند.

حجت الاسلام والمسلمین باقرزاده گفت: باید کشور از تئوری سازندگی، ولایت گریزی، تجمل گرایی و تئوری مدرنی گرایی عبور کند. این دو راهی ها است که ملت سر آن گرفتار شده است.

وی بیان داشت: یکی از این دو راهی ها این است که ملت ایران در دو راهی تئوری انتخاب دولت جوان حزب اللهی و دولت پیر غرب گرایی قرار دارد و باید برای رسیدن و ساخت دولت اسلامی این قدم از سوی مردم برداشته شود.

رئیس سازمان بسیج اساتید قم افزود: اگر دولت اسلامی باشد، قطعا مردم هم اسلامی خواهند بود و باید بدانیم که تشکیل دولت اسلامی از مطالبات رهبر انقلاب است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha