جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تبریز

حوزه/ جانشین فرماندهی سپاه عاشورای آذربایجان شرقی به تشریح جزئیات برنامه های هفته مقاومت پرداخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، نشست خبری سردار اصغر عباسقلی زاده، جانشین فرمانده سپاه عاشورا ظهر امروز با محوریت تبیین برنامه های هفته مقاومت در تبریز برگزار شد.

سردار عباسقلی زاده به تشریح برنامه های فرهنگی، اعتقادی و معنوی هفته آتی پرداخت و گفت: در راستای بصیرت افزایی جامعه و شناساندن مکتب سردار سلیمانی برنامه های متعددی در نظر گرفته ایم که با توجه به آغاز دهه بصیرت فاطمی، ولایتمداری و مقاوت علوی از ۹ دی ماه، برنامه ها آغاز شده است.

وی ادامه داد: در جهت پاسداشت مقام شامخ شهدا و سردار شهید سلیمانی و هفته مقاومت، در روز های جمعه و شنبه که مصادف است با ۱۲ و ۱۳ دی ماه در مصلای بزرگ امام خمینی برنامه هایی را در نظر گرفته ایم.

وی با بیان اینکه هفته آتی که از ۱۳ دی ماه آغاز خواهد شد، هفته مقاومت نامگذاری شده، عنوان کرد: ۱۷ دی ماه مصادف با اربعین شهادت دانشمند هسته ای، محسن فخری زاد است که در زمینه های علمی فعالیت های بسیار اثربخشی داشت و همچنین سالگرد بمباران پایگاه عین الاسد بود که در این زمینه نیز با اجرای برنامه های متعدد سعی در ترویج مکتب شهدا خواهیم داشت.

جانشین فرماندهی سپاه عاشورای آذربایجان شرقی به تشریح جزئیات برنامه های هفته مقاومت پرداخت و گفت: از اهم فعالیت های در نظر گرفته شده می توان به تهیه کتب مختلف چاپی و صوتی، تهیه انواع بروشور، پوستر و اینفوگرافی، برگزاری مسابقات متعدد در رده های دانش آموزی و دانشجویی، استفاده از پتانسیل هنرمندان در زمینه های مختلف، برگزاری وبینار دانشجویی و اعطای کمک های مومنانه به پنج هزار خانوار نیازمند اشاره کرد.

وی افزود: حضور فرماندهان جبهه مقاومت در صدا و سیما استان، برگزاری شب شعر سردار دلها برای هنرمندان و شاعران و برنامه های مختلف برای بسیج مردمی اعم از اصناف، کارمندان، دانشجویان و دانش آموزان از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای پاسداشت هفته مقاومت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha