چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام نوروزی

 حوزه / معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین بر ضرورت حفظ کرامت و شخصیت نیازمندان تاکید کرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا نوروزی عصر امروز در مراسم توزیع ۱۰۰۰ بسته  معیشتی شهرستان البرز با نام سردار شهید سلیمانی که در آستان مقدس امام زاده سلیمان شهرک بیدستان برگزار شد بر ضرورت حفظ کرامت و شخصیت نیازمندان تاکید کرد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین اظهار کرد: این روزها در این شرایط سخت عده‌ای از مردم با سختی زیاد معیشت خود را سپری می‌کنند و به لحاظ اقتصادی در تنگنا هستند، به همین سبب رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه در کشور فرصتی برای کمک به نیازمندان انجام شود.

وی با بیان اینکه این فرصت‌ها و کمک‌ها برکات زیادی برای مملکت و کشور ما دارد، عنوان کرد: این کمک‌های مومنانه سبب شده است تا همه اقشار در صحنه همدلی و مواسات حضور یابند و یک سرمایه بزرگی را برای کشور و مملکت به ارمغان بیاورند.

حجت الاسلام نوروزی بیان کرد: مردم ما همیشه و در همه حال با حس نوعدوستی و انسان دوستانه خود به کمک نیازمندان شتافته و انتظار می‌رود در این حرکت خداپسندانه نیز یاری رسان این قشر باشند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین گفت: در موضوع مواسات مومنانه همه پای کار بودند و هرکسی توانست به اندازه خود در این حوزه ورود نماید.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha