چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آرش خوشخو سردبیر روزنامه هفت صبح

حوزه/مدیرمسئول و سردبیر روزنامه "هفت صبح" بر لزوم اهتمام در زمینه ساخت فیلم مستند و به خصوص مستند سریالی درباره زندگی، شخصیت و خدمات شهید حاج قاسم سلیمانی تأکید کرد.

آرش خوشخو در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری حوزه، با اشاره به چهره محبوب و کاریزماتیک شهید سلیمانی در میان ایرانیان ابراز داشت: با توجه به این که زمان زیادی از شهادت حاج قاسم سلیمانی نمی گذرد و از آن جا که خاطره ملت ایران از سردار دل ها به جهت فیلم ها و تصاویر تلویزیونی و نیز فضای مجازی، یک خاطره ملموس و نزدیک به شمار می رود، لذا به نظرم، ساخت فیلم سینمایی درباره ایشان در مقطع فعلی، اشتباه است.

وی افزود: در واقع با توجه به ذهنیت آحاد جامعه از ایشان به عنوان چهره ی کاریزماتیک و جذاب و مردمی، اگر در حال حاضر فیلمی درباره ایشان تولید شود، به نوعی جفا در حق این بزرگوار شده چرا که بازیگری که بخواهد ایفاگر نقش ایشان باشد، به معنای واقعی کلمه نمی تواند حق مطلب را درباره حاج قاسم ادا کند.

منتقد و تحلیلگر سینما و تلویزیون همچنین گفت: از این رو به نظر بنده، با فاصله ای پانزده یا بیست ساله از زمان شهادت ایشان بهتر می توان به ساخت فیلم سینمایی درباره شهید سلیمانی پرداخت، البته تولید فیلم مستند و به خصوص مستند سریالی درباره زندگی، شخصیت و خدمات ایشان بسیار خوب و لازم است.

وی در خاتمه بیان داشت: در این زمینه مستند سریالی" آخرین روزهای زمستان" ساخته محمد حسین مهدویان، به عنوان یک قالب جذاب و خاص، نمونه بارز و جذابی است که می تواند در این زمینه به عنوان الگو مطرح باشد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha