دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ا مام‌جمعه سلفچگان:

حوزه/ امام‌جمعه سلفچگان گفت: پیام بلند دهه بصیرت به‌تمامی بدخواهان این نظام و ملت این است که ولایت‌مداری و عشق به اهل‌بیت عصمت و طهارت و مبارزه با ظلم و استکبار، با جان‌ودل مردم این سرزمین عجین شده است.

حجت‌الاسلام محمدحسین کتابچی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به دهه بصیرت و اهمیت بصیرت‌افزایی در بین مسئولان و مردم اظهار داشت: بدون شک حماسه عظیم ۹ هرگز از تاریخ پرافتخار ایران اسلامی پاک نخواهد شد.

وی با بیان این‌که مردم با حضور بزرگ خود در ۹ دی چشم فتنه را کور و فتنه گران را رسوا کردند، ادامه داد: پیام بلند دهه بصیرت به‌تمامی بدخواهان این نظام و ملت این است که ولایت‌مداری و عشق به اهل‌بیت عصمت و طهارت و مبارزه با ظلم و استکبار، با جان‌ودل مردم این سرزمین عجین شده و انقلاب اسلامی که ریشه در فرهنگ ناب عاشورا دارد، هرگز از میان رفتنی نیست.

حجت‌الاسلام کتابچی ابراز داشت: در این ایام ضمن تعظیم شعائر الهی و برگزاری مراسم عزاداری فاطمیه علیها سلام که بزرگ پرچمدار مبارزه با فتنه می‌باشند و همچنین اولین سالگرد شهادت سردار و امیر دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید مهندس ابو مهدی و ایام چهلمین روز شهادت دانشمند بزرگ هسته‌ای کشور شهید محسن فخری زاده از خداوند متعال توفیق مقاومت فاطمی همچون این شهدای عزیزمان را طلب داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha