پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار شمشیری

حوزه/ همه تلاش دشمن و جهان عرب این بود که بشار سقوط کند ولی رهبر انقلاب نمی خواستند این کار عملی شود و باید بشار می ماند و این کار از طریق مکتب و فکر مقاومت به وسیله سردارانی چون حاج قاسم ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سردار شمشیری امشب در وبینار بررسی مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی که در دارالقرآن علامه طباطیایی(ره)  که به همت مجمع طلاب جانباز و آزاده حوزه های علمیه در قم برگزار شد، گفت: تفکر منسجم حرکت بخش حضرت امام راحل بود که توانست صهیونیزم را از سرزمین های اشغالی لبنان  اخراج کند.

این سردار با بیان این که تجربه جنگ تحمیلی به کمک نیروهای مقاومت و سوریه آمده تا آنها بتوانند در مقابل جبهه استکبار بایستند، افزود: مهمترین دلیلی که جهان عرب نمی  خواست بشار اسد در سوریه بماند، این بود که برای نیروهای مقاومت زمینه ایجاد می کرد تا در مقابل صهیونیزم بایستند.

وی افزود: برای همین رهبر انقلاب تأکید داشتند که باید به بشار کمک کرد تا سقوط  نکند.

شمشیری اظهار داشت: همه تلاش دشمن و جهان عرب این بود که بشار سقوط کند، ولی رهبر انقلاب نمی خواستند این کار عملی شود و باید بشار می ماند و این کار از طریق مکتب و فکر مقاومت به وسیله سردارانی چون حاج قاسم ایجاد شد.

 این سردار با بیان این که مسئله مقاومت امروز تنها از آن ایران اسلامی نیست، بلکه از آن همه مسلمانان است،  عنوان کرد: برای همین باید نیروهای با انگیزه و با ایمان موتور حرکت باشند تا سبب پیروزی و مقاومت علیه کفر شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha