چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
ماموستا خدایی

حوزه/امام جمعه شهرستان بانه گفت: بی شک هیمنه تروریسم منطقه ای و جهانی که در دنیای اسلام و برای بدنام کردن چهره اسلام ظهور کرده بودند با تلاش های شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر رزمندگان در هم شکست و این یک شکست استراتژیک برای مستکبرین و ابرقدرتها بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، صبح امروز در درس اخلاق طلاب اهل سنت شهرستان بانه، ضمن تسلیت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: در حالی که منطقه خاورمیانه عملا در دستان تروریست های تکفیری قرار داشت، ورود سردار سلیمانی و دیگر رزمندگان جبهه مقاومت معادلات را به صورت کامل تغییر داد.

امام جمعه شهرستان بانه گفت: توسعه روزافزون گروهک های تروریستی که همگی از سوی کشورهای منطقه و یا غربی مورد حمایت همه جانبه بودند، خطر سقوط منطقه و کشورهای عراق و سوریه را متحمل کرده بود تا جایی که در برخی از جلسات و نشست ها برای آینده خاورمیانه تصمیم گیری می شد!

این عالم اهل سنت ادامه داد: اما این دلخوشی آمران و عاملان تروریست به خوابی آشفته تبدیل شده و با وجود سردار سلیمانی، حزب الله لبنان، جبهه مقاومت و... عملا شاهد بودیم که نتیجه مقاومت ها در خاورمیانه منتج به این شد که تروریست ها روز به روز منزوی تر شدند و این در حالی بود که اربابان آنها برای برون رفت از این وضعیت از هیچ کوششی دریغ نمی کردند ولی این کوشش ها راه به جایی نبرد.

ماموستا خدایی گفت: بی شک هیمنه تروریسم منطقه ای و جهانی که در دنیای اسلام و برای بدنام کردن چهره اسلام ظهور کرده بودند با تلاش های شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر رزمندگان در هم شکست و این یک شکست استراتژیک برای مستکبرین و ابرقدرتها بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha