پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ نشست مسئولان استان کرمان با حضور آیت الله اعرافی

حوزه/ نشست شورای حوزه علمیه استان کرمان با حضور و سخنرانی آیت الله اعرافی و حجت الاسلام والمسلمین علیدادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمان، نشست شورای مشورتی حوزه علمیه استان کرمان با حضور و سخنرانی آیت الله اعرافی و حجت الاسلام والمسلمین علیدادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان برگزار شد.

در این نشست که صبح امروز در دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان کرمان برگزار شد، آیت الله اعرافی  مدیر حوزه های علمیه در سخنانی به تشریح فعالیت های صورت گرفته در مدیریت حوزه های علمیه پرداخت و گفت: طراحی ها و اسناد کلان حوزه که چندین سال با فعالیت و مجاهدت علمی فضلا تنظیم و آماده شده است یک گنج عظیم حوزه برای حرکت آینده است و لازم است که عین همین برنامه ها یک برش استانی نیز برای استان کرمان در نظر گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان  نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطر آیت الله جعفری و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خاطر نشان ساخت: تجربه تاریخی به ما نشان داده است که هرجا مدارس و مراکز قوی تاسیس شد موجب برکات و اثرات زیاد بوده است و در کرمان نیز لازم است یک مجتمع علمی و حوزوی قوی تاسیس شود.

گفتنی است؛ در ابتدای این جلسه تنی چند از ائمه جمعه و اساتید حوزه استان کرمان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون حوزه استان کرمان پرداختتد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha