دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویری از مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی در کنار رهبر معظم انقلاب

حوزه/ نماینده مردم کرمان و راور طی پیامی ارتحال آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفت و نوشت: آیت الله مصباح یزدی اسوه جهاد، صبر، تقوی و علم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، با صدور پیامی ارتحال آیت الله علامه محمدتقی مصباح یزدی را تسلیت گفت.

متن پیام رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال فقیه عالیقدر، فیلسوف مجاهد عمار رهبر حضرت آیت الله علامه محمدتقی مصباح یزدی رحمت الله علیه موجب تأسف و تأثر عمیق اینجانب گردید.

آن عالم ربانی و فقیه وارسته نمونه بارز و اسوه جهاد و صبر و تقوی و علم بود که سالهای متمادی حیات شریف خویش را در اعتلای کلمه حق و گسترش و نشر اصول علم و معرفت و غنی بخشی به حوزه های گرانقدر علمیه با علوم و معارف مختلف اسلامی صرف نمود.

ایشان در مسئولیت‌ها و جایگاه‌های مختلف همواره منشا آثار و برکات زیادی بودند و تا آخرین لحظه عمر دست از مجاهدت در راه علم و حکمت و اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران برنداشتند.

ایشان به عنوان یکی از مبارزان مهم و باسابقه درخشان علیه نظام طاغوت و به عنوان شاگرد امام خمینی(ره) و رفیق و همسنگر مقام معظم رهبری نقش ویژه ای در تاریخ انقلاب اسلامی ایفا نمود.

مسئولیت های مهم و حساس ایشان بعد از پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی برای خدمت به مردم همواره در ذهن دلدادگان انقلاب اسلامی ایران خواهد ماند.

بدینوسیله اینجانب ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت این عالم ربانی در ایام سالگرد سید الشهدای مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی این ضایعه عظیم را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مراجع بزرگوار، حوزه‌های علمیه، ملت شریف ایران اسلامی و بیت معظم و معزز ایشان و مردم شریف شهرستان های کرمان و راور تسلیت عرض می نمایم.

از درگاه ایزد متعال برای آن مجاهد نستوه علو درجات و برای بازماندگان محترم و معظم ایشان صبر و شکیبایی و طول عمر باعزت مسئلت دارم.

محمدرضا پورابراهیمی

نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha