جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله مصباح یزدی در موسسه امام خمینی(ره)

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: آمریکایی ها رسما می گفتند که استراتژیست نظام آیت الله مصباح یزدی است و همه دیدید که چقدر به ساحت ایشان جسارت ها و اهانت ها شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام علی جعفرنژاد امروز در جمع روحانیون و طلاب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص) سنندج اظهار داشت: باید برای همه ما تبیین شود که چرا به سردار سلیمانی می گویند سردار دلها، چون تبعیت محض از خداوند داشت و همه رفتار و کردارش در مسیر خدا بود، لذا محبوب دلها شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: اگر انسان با خدا معامله کرد، خدا هم محبت او را در دلها می اندازد. تاریخ نشان داده آدمهایی که همه زندگیشان برای خدا تنظیم می شود، دنیا برایشان سخت است و نمونه بارز آن حاج قاسم سلیمانی بودند که هرجا می رسد می گفتند دعا کنید شهید شوم.

حجت الاسلام جعفرنژاد عنوان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی در طول ۴۲ سال از عمر انقلاب ذره ای با نظام و انقلاب زاویه پیدا نکرد و همواره یار و پشتیبان نظام بودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه شهید سلیمانی مصداق بارز گفتار امیرالمومنین (ع) در نهج البلاغه است، بیان داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی همواره بیان می کرد که عاقبت بخیری همان ولایت پذیری است.

حجت الاسلام جعفرنژاد تاکید کرد: شهید سلیمانی جریان سازی بود و جوانان را از برای مبارزه علیه تروریست به منطقه کشاند. اگر مانند حاج قاسم بتوانیم جریان سازی کنیم انقلاب ما ان شاء الله در همه حوزه ها موفق خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه با اشاره به جایگاه مرحوم آیت الله مصباح یزدی، بیان داشت: آمریکایی ها رسما می گفتند که استراتژیست نظام آیت الله مصباح یزدی است و همه دیدید که چقدر به ساحت ایشان جسارت ها و اهانت ها شد.

این استاد حوزه ادامه داد: برخی از نفوذی ها و جاهلان در داخل کشور بارها به جایگاه این عالم بزرگ اسلام و انقلاب توهین می کردند.

حجت الاسلام جعفرنژاد بیان کرد: به جرأت می توان گفت که رهبر معظم انقلاب بهترین و صمیمی ترین یار انقلاب را از دست دادند، زیرا مرحوم آیت الله مصباح یزدی همیشه در فضای غبارآلود فتنه و شبهه همانند عمار مسائل را تبیین می کردند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha