جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی از سوی جنبش اسلامی نیجریه

حوزه/ یاران جنبش اسلامی نیجریه اولین سالگرد شهادت فرماندهان شهید سردار قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و دوستان ایشان را برگزار کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، یاران جنبش اسلامی نیجریه اولین سالگرد شهادت فرماندهان شهید سردار قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و دوستان ایشان را برگزار کردند.

این مراسم در ایالات کانو در جنوب غرب نیجریه با حضور گسترده یاران جنبش اسلامی نیجریه به رهبری شیخ ابراهیم الزکزاکی برگزار شد.

حاضران در این مراسم تصاویر و پوستر های فرماندهان شهید را به دست گرفته و عملیات تروریستی آمریکا که منجر به شهادت سردار سلیمانی و المهندس شد را محکوم کرده و خواستار مجازات عاملان این جنایت شدند.

نکته قابل توجه در این مراسم، مشارکت چشمگیر بانوان محجبه بود.

در این مراسم که در مسجدی در شهر کانو مرکز این ایالت برگزار شد، شمار زیادی از مسلمانان شیعه و سنی از سرتاسر نیجریه مشارکت داشتند.

شیخ سنوسی عبد القادر یکی از نمایندگان شیخ ابراهیم زکزاکی رئیس جنبش اسلامی در این مراسم به سخنرانی پرداخت و به جانفشانی های شهیدان قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس در مبارزه با گروهک تروریستی داعش و سایر گروهک های تروریستی و همچنین خصوصیات والای اخلاقی این دو شهید اشاره کرد.

در این مراسم تشییع نمادین شهیدان سردار سلیمانی و المهندس با همراه داشتن پوستر ها و تصاویر این دو شهید و شیخ زکزاکی، همسر و شش فرزند شهیدش انجام گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha