چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
طاهری

حوزه/ امام جمعه جم گفت: این شهرستان هم میزبان و هم پشتوانه صنعت نفت و گاز است و با وجود شهرک‌های متعدد، محل استقرار جمعیتی دارای فرهنگ‌های گوناگون است و پیشرفت کارهای فرهنگی و مذهبی مستلزم تدوین راهکارهای دقیق فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد محمدی، ظهر امروز در  نشستی با مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به موقعیت و ظرفیت های شهرستان جم گفت: این شهرستان هم میزبان و هم پشتوانه صنعت نفت و گاز است و با وجود شهرک‌های متعدد، محل استقرار جمعیتی با فرهنگ‌های گوناگون است و پیشرفت کارهای فرهنگی و مذهبی مستلزم تدوین راهکارهای دقیق است.

امام جمعه جم بر تعامل و همکاری هر چه بیشتر با اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، در راستای پیشرفت فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی تأکید کرد و خواستار تقویت مجموعه و رفع مشکلات و کمبودها شد.

حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری نیز با اشاره به ارتقاء وضعیت فرهنگی و تبلیغی و بررسی مسائل فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی شهرستان، از همکاری و مساعدت‌های امام جمعه جم با اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تقدیر و تشکر و گفت: پایش دقیق وضعیت فرهنگی شهرستان جم اولویت مهم تبلیغات اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، ائمه جمعه را به عنوان فرماندهان قرارگاه های فرهنگی عنوان کرد و برعزم جدی اداره کل تبلیغات اسلامی استان برای تقویت و توسعه  تعامل با این بزرگواران تأکید کرد.

وی  از وجود هشت باب خانه‌ عالم در سطح شهرستان جم خبر داد و اضافه کرد: از این تعداد، چهار واحد دارای روحانی و یک واحد نیمه‌کاره و در دست تکمیل است و پس از گزینش و جذب روحانیون توانمند و انقلابی، سه خانه‌ی عالم آماده بهره‌برداری و استقرار خواهند شد.
 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha