جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 937716
۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
سردار حاج قاسم سلیمانی

حوزه/ یادواره نخستین سالگرد سردار دل‌ها، شهید قاسم سلیمانی به‌همت دانشگاه فرهنگیان در بستر فضای مجازی و به‌صورت سراسری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، یادواره نخستین سالگرد سردار دل‌ها، شهید قاسم سلیمانی به‌همت دانشگاه فرهنگیان و با همکاری سازمان بسیج هنرمندان فارس امروز، در بستر فضای مجازی برگزار شد.

حسین افلاکی‌فرد، رئیس دانشگاه فرهنگیان فارس در این یادواره با یادآوری فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه شهید سلیمانی یک فرد نبود، بلکه یک مکتب بود، گفت: حاج قاسم مکتبی انسان‌ساز، اخلاق‌مدار، پرتلاش و بی‌ادعا بود.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی سربازی بود که 40 سال از عزیزترین دوران زندگی خویش یعنی از سن 23 تا 63 سالگی را به دفاع از حریم و نوامیس این مملکت آوارگی عشق کشید، افزود: باید تلاش کنیم که شرمنده شهید سلیمانی‌ها و فخری‌زاده‌ها نباشیم.

افلاکی‌فرد در ادامه با ذکر این نکته که دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه مأموریت‌گرا و مأموریت‌محور است، گفت: در این یادواره به دنبال تبیین بیشتر شخصیت اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی شهید سلیمانی هستیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان فارس با تأکید بر اینکه به شهید سلیمانی نباید تنها به‌عنوان یک رزمنده و فرمانده نگاه کنیم، اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان باید تلاش کند تا متربی امروز که مربی فرداست را با این مکتب آشنا کند تا این رشادت‌ها به نسل‌های آینده کشورمان منتقل شود.

وی با تصریح اینکه امروز رسالت دانشگاه فرهنیگان بسیار حساس‌تر، بزرگ‌تر و عظیم‌تر است، چرا که باب‌های دیگری از وظایف به روی این دانشگاه گشوده شد، گفت: این دانشگاه مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است که آن را مرکز ثقل آموزش و پرورش نامیده‌اند.

افلاکی‌فرد بیان کرد: رسالت ما در دانشگاه فرهنگیان از این به بعد کما اینکه از اول انقلاب هم همین بوده، این خواهد بود که مکتب قاسم سلیمانی‌ها را در دانشگاه جاری و ساری کنیم تا کشورمان در قله‌های رفیع علم و سرافرازی پاینده و بالنده باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha