پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: در شان یک مسلمان نیست که به قرآن و ارزش های دینی کم توجه باشد و این امر در پیشگاه خداوند و رسول اکرم (ص) پذیرفتی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان اظهار داشت: باید با وجود اینکه بسیاری از مسایل چالش برانگیز هستند در بیان آنها همواره تلاش داشته باشیم و به دنبال راه حلی برای آن معضلات باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: بنابراین باید به فرهیختگان و صاحبان اندیشه این فرصت را بدهیم که به صورت آزادانه پیشنهادات و نظرات خود را ارائه دهند.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود گفت: یکی از دغدغه های ما باید این باشد که با استفاده از ظرفیت های نخبگان حوزوی و دانشگاهی از مهجوریت کتاب قرآن در جامع بکاهیم و در بحث نشر معارف اسلامی و دینی تلاش بیشتری داشته باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی تاکید کرد: در شان یک مسلمان نیست که به قرآن و ارزش های دینی کم توجه باشد و این امر در پیشگاه خداوند و رسول اکرم (ص) پذیرفتی نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: جلسه شورای فرهنگ عمومی یکی از نشست های تاثیرگذار و مهم است، لذا از مدیران درخواست داریم که خود شخصا و به صورت منظم در  این جلسات شرکت کنند.

در ادامه این نشست، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در سخنانی گفت: باید در این شورای مهم به مسایل اولویت دار استان توجه  کافی شود و در ضمن باید اذعان کرد که با وجود انجام کارهای فرهنگی و هنری هنوز مشکلات زیادی در بخش ها داریم.

سردار سیدصادق حسینی اظهار داشت: بی گمان اگر هر کاری که در جامعه صورت می گیرد، فاقد پیوست فرهنگی باشد، آن کار نتیجه مطلوب خود را نشان نخواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha