جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بانوان خوزستان

حوزه/ مراسم شهادت حضرت فاطمه(س) در مدرسه علمیّه الزهرا(س) شهرستان دزفول برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مدرسه علمیّه الزهرا(س) شهرستان دزفول برگزار شد.

در این مراسم که با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم آغاز شد حجت‌الاسلام عبداللهی، امام‌جمعه موقت دزفول، توضیحاتی پیرامون شخصیت و سیره عملی حضرت فاطمه(س) بیان کرد و اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) در تمام ابعاد زندگی فردی، خانوادگی، اجتماعی، سیاسی و... دارای کمالات انسانی بوده و همواره رضایت الهی را مدنظر قرار داده و معیارهایشان الهی بود.

امام‌جمعه موقت دزفول،  به بعد زندگی زناشویی حضرت فاطمه زهرا اشاره کرد و گفت:حضرت فاطمه(س) خانواده‌ای موفق داشت و در عرصه‌ی زندگی زناشویی(تربیت فرزند، همسر داری و...) بانویی موفق بودند ایشان خطاب به امام علی(ع)، رمز موفقیت خود را در زندگی عدم خیانت، صداقت در زندگی، عدم بحث و جدال با شوهر و مطیع شوهر بودن بیان کردند.

وی در پایان تصریح کرد: بانوان سرزمین ما باید از حضرت زهرا در زندگی زناشویی خود الگوبرداری کنند؛ چراکه بسیاری از مشکلات زندگی با معیارهای صحیح حل می‌گردد ولی متأسفانه خیلی از ازدواج‌ها به سبب معیارهای نادرست و دور شدن از فرهنگ صحیح زندگی به طلاق منجر می‌شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha