پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نابودی اسرائیل

حوزه/ استاد مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: دشمنی غرب با ایران ارتباطی به انرژی هسته‌ای ندارد، بلکه توطئه‌های متفاوت آنها به دلیل نقش‌آفرینی در ساخت نظم جدید جهانی بوده و معتقدند افزایش قدرت جمهوری اسلامی، آن را به تهدید فوری علیه نظام حاکم جهانی تبدیل می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در اردبیل، حجت‌الاسلام هادی شجاعی، در نشست سیاسی برخط(آنلاین طلاب مدارس علمیه خواهران استان اردبیل با اشاره به فرآیند شکل‌گیری برخی فتنه ها از جمله فتنه ۸۸ و علل شکل گیری حماسه ها از جمله 9 دی، اظهار داشت: نخست اینکه تکلیف‌مان با خودمان در خصوص انتخاب‌ها و جهت‌گیری‌های‌مان روشن می‌شود و دوم مشخص‌شدن تکلیف ما با دیگران است که چه اقدامی را باید انجام بدهیم.

وی ادامه داد: از کارکردهای مثبت حماسه ۹ دی این است که اجازه ندهیم شرایط را به صورت غیر واقعی برای ما ترسیم کنند و نسبت به فردای ما نسخه غلط بپیچند، چراکه ملت ایران حماسه اثر گذار و بزرگ انتخابات سال آینده را پیش رو دارند.

استاد مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) لفزود: هدف‌گیری انقلاب اسلامی ایجاد حرکتی در جامعه به سمت تحول بنیادین در ابعاد مختلف است، در همین راستا ما مکلف به تغییر نظام جهانی به نظام عادلانه صرف‌نظر از شعار هستیم و همین تحول‌گرایی اولین ویژگی جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام شجاعی، دومین ویژگی جمهوری اسلامی ایران را مهد تمدن‌های بزرگ تاریخ دانست و تصریح کرد: ایران عقبه تاریخی چند هزار ساله دارد، ولی استعمارگران تلاش می‌کنند که برداشت ملت را نسبت به عقبه خود به شدت تحقیر کنند.

وی، سومین ویژگی جمهوری اسلامی ایران را موقعیت جغرافیایی آن و وجود ۴۵درصد انرژی دنیا بیان کرد و افزود: دشمنی غرب با ایران ارتباطی به انرژی هسته‌ای ندارد، بلکه توطئه‌های متفاوت آنها علیه ایران به دلیل نقش‌آفرینی در ساخت نظم جدید جهانی بوده و معتقدند افزایش قدرت جمهوری اسلامی ایران، آن را به تهدید فوری علیه نظام حاکم جهانی تبدیل می‌کند.

استاد مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) اظهار کرد: کشورهای غربی در تلاش هستند مانع پیشرفت انقلاب اسلامی شوند، چراکه با این روش به دنبال کنترل منطقه هستند.

حجت الاسلام شجاعی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی می دانند در صورت عدم موفقیت در کنترل قدرت جهانی ایران، فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، تحقق خواهد یافت و براین اساس اگر جایگاه محور مقاومت تثبیت شود عملاً افول رژیم اسرائیل قطعی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha