جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تودیع معارفه مدیر حوزه فامنین

حوزه/ آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، مدیر حوزه علمیه استان همدان نیز در این مراسم با تسلیت به مناسبت ارتحال آیت الله مصباح یزدی، نبود عمار انقلاب را داغی سنگین برای حوزه‌های علمیه دانست و گفت: وجود چنین شخصیت‌هایی برای حوزه‌های علمیه یک سرمایه است و لذا طلاب باید با واقعیت وجودی ایشان آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، ظهر امروز در مراسمی با حضور آیت‌الله موسوی اصفهانی، مدیر حوزه علمیه استان همدان، امام جمعه و مسئولان شهرستان فامنین، با تقدیر از خدمات حجت الاسلام احمدعلی عبدی، حجت الاسلام مهدی عبدی به عنوان مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) شهرستان فامنین معرفی شد.

در ابتدای این جلسه، سید مجید شماعی فرماندار فامنین، ضمن خوش آمد گویی به میهمانان حاضر در جلسه، به ویژه آیت‌الله موسوی اصفهانی، به جایگاه و اهمیت حوزه علمیه در این شهرستان اشاره و بر لزوم حمایت و همراهی همه نهادها و دستگاه‌ها با حوزه تاکید کرد.

حجت الاسلام رضا مصباح، امام جمعه فامنین نیز با تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط حجت الاسلام عبدی در مدرسه امیرالمومنین(ع)، اظهار داشت: خدمت در این نظام را بایستی قدر بدانیم و آن را توفیقی برای خودمان و لطفی از طرف پروردگار نسبت به خودمان بشمریم.

وی افزود: خدمت در نظام جمهوری اسلامی، حقیقتاً افتخار دارد، چرا که خدمتی است در جهت رضای الهی و در جهت کمک به مردم و در جهت استحکام بخشیدن به نظام اسلامی و لذا مسئولان در نظام اسلامی باید در این جهت گام بردارند.

حجت الاسلام احمد علی عبدی، مدیر سابق مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) فامنین هم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود در دوران تصدی مدیریت مدرسه امیرالمونین(ع) فامنین، خاطرنشان کرد: باید از حمایت‌های آیت الله موسوی اصفهانی و حجت الاسلام مصباح، امام جمعه شهرستان و دیگر مسئولان و کادر مدرسه تقدیر و تشکر کنم.

وی، مدرسه علمیه فامنین را از حوزه‌های موفق استان دانست و گفت: از سال ۶۱ که این مدرسه تاسیس شده تا به حال فارغ التحصیلان و خروجی‌های موفقی را به جامعه تحویل داده که امروز در جایگاه‌ها و مناصب مختلف کشوری و لشکری حضور دارند.

حجت الاسلام مهدی عبدی، مدیر جدید مدرسه، سخنران بعدی مراسم بود که پس از معرفی خود و اشاره به سوابق علمی و تحصیلی، بر همراهی و همدلی همه نهادها و نیروها در ادامه کار و رسیدن به اهداف موجود تاکید کرد.

طلاب مسیر آیت الله مصباح را ادامه دهند

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، مدیر حوزه علمیه استان همدان نیز در این مراسم با تسلیت به مناسبت ارتحال آیت الله مصباح یزدی، نبود عمار انقلاب را داغی سنگین برای حوزه‌های علمیه دانست و گفت: وجود چنین شخصیت‌هایی برای حوزه‌های علمیه یک سرمایه است و لذا طلاب باید با واقعیت وجودی ایشان آشنا شوند.  

وی با بیان اینکه ایشان با کوشش خود توانست نسلی را تربیت کند تا در میدان‌های جدید فکری حضوری جدی داشته باشند، عنوان کرد: امروز طلاب باید تلاش کنند تا بتوانند ضمن آشنایی با سیره این بزرگان ادامه دهنده مسیر آنها باشند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با تاکید بر اینکه حضور در حوزه و خدمت به طلاب و سربازان امام زمان(عج) نعمتی از جانب خداوند است، مطرح کرد: مدیران و اساتید فعال در حوزه‌های علمیه در کنار کسب علم نباید از بحث اخلاق و توجه به مباحث اخلاقی غافل شوند و نسبت به مسائل اخلاقی طلاب توجه جدی داشته باشند.

در پایان این مراسم، مدیر حوزه علمیه استان همدان با اهدای لوحی از حجت الاسلام احمد علی عبدی تقدیر و حجت الاسلام مهدی عبدی را به عنوان مدیر جدید حوزه امیرالمومنین(ع) فامنین معرفی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha