جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت  اللہ  بشیر  نجفی

حوزه/ حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف با صدور بیانیه ای قرار دادن آستان قدس رضوی در لیست تروریسم و تحریم های آمریکایی را محکوم کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف با صدور بیانیه ای قرار دادن آستان قدس رضوی در لیست تروریسم و تحریم های آمریکایی را محکوم کردند.

ایشان در بیانیه خود گفتند: اقدام غیر عاقلانه و بی حساب و کتاب دولت آمریکا که مدعی حمایت از جهان است، ما را شوکه کرده است. آمریکا به مقدسات دین و یکی از نماد های شریعت مقدس اسلامی یعنی حرم حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) هشتمین امام ائمه اهل بیت (علیهم السلام)، زبان درازی کرده و به شکلی مجرمانه این مکان را توصیف کرده است.

آیت الله بشیر نجفی ادامه دادند: ما این اقدام دولت رو به پایان آمریکا را محکوم کرده و آن را اقدامی ناپسند و ناخوشایند می دانیم.

معظم له به رهبران آمریکا هشدار دادند که این اقدام موجب تحریک و برانگیختن احساسات تمامی مسلمانان به ویژه پیروان مذهب اهل بیت (ع) می شود.

آیت الله نجفی در پایان تصریح کردند: گویا دولت آمریکا فراموش کرده که بر سر پیشینیان آن که می خواستند به دین و بزرگان آن اهانت کنند، چه آمد. امیدواریم که آمریکا آگاهی خود را به دست آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha