چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آية الله النجفي

حوزه/ آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف گفتند: حضرت فاطمه زهرا (س) در راه تعالی اسلام و آشنایی مسلمانان با راه استوار و مستقیم بسیار جانفشانی کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جمعی از شیعیان بغداد، بصره و واسط برای عرض تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به حرم حضرت امیر المومنین (علیه السلام) مشرف شده و با آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف دیدار کردند.

آیت الله بشیر نجفی با بیان اینکه حضرت صدیقه طاهره (س) بهترین الگو برای دختران، همسران و مادران هستند، از آنان خواستند به آن حضرت اقتدا کنند.

ایشان افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) در راه تعالی اسلام و آشنایی مسلمانان با راه استوار و مستقیم بسیار جانفشانی کردند. مصبیت هایی که حضرت صدیقه شهیده (س) تحمل فرمودند به خاطر محافظت از دین و ارکان استوار آن بود.

معظم له خواستار استفاده از عتبات مقدسه در بازسازی خود و اصلاح آن و بهبود رفتار روزانه انسان و مشخص کردن اشتباهات و تلاش برای اصلاح آن شدند و اشاره کردند: اماکن مقدسه بهترین مکان برای افزایش قرب  انسان به خداوند متعال و تحقق رضایت حق تعالی و اعلام توبه است.

آیت الله نجفی در پایان گفت: باید خواسته های شما به هنگام زیارت متناسب با جایگاه امام (ع) باشد؛ عاقلانه نیست که در مقابل امام (ع) خواسته های دنیوی را مقدم بدارید، بلکه باید تنها خواسته شما توفیق در قرب الهی و بعد از آن تحقق رستگاری دنیا و آخرت باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha