چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله بشیر نجفی

حوزه/ حضرت آیت الله بشیر نجفی گفتند: حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در نزد خداوند متعال جایگاه بسیار بزرگی دارد و ایشان جامع تمامی خوبی‌ها است و چشمه بخشش آن حضرت هرگز خشک نمی شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف در دیدار جمعی از آستان مقدس عباسی گفتند: حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) در نزد خداوند متعال جایگاه بسیار بزرگی دارد و ایشان جامع تمامی خوبی ها است و چشمه بخشش آن حضرت هرگز خشک نمی شود، لذا شایسته است که هر مؤمنی به سیره عبادی و اخلاقی حضرت زهرا(س) اقتدا کند تا موجب تقرب به خداوند متعال شود.

معظم له با تاکید بر اینکه تمامی مؤمنین باید به مادرانشان که موجب رشد و تربیت صحیح آنان بر اساس راه اهل بیت(ع) و مودت آن بزرگواران شدند، نیکی و خوبی کنند، افزودند: مادر، عنصر مهم و اساسی در انسجام و حفظ بنیان خانواده و آگاهی آن از فرهنگ صحیح است.

انسان باید درست و غلط بودن رفتار خود را بسجند و روزانه مورد محاسبه قرار دهد

آیت الله نجفی در دیدار هیئت هایی از داخل و خارج عراق، بر ضرورت تمسک به سیره دینی و اخلاقی اهل بیت(علیهم السلام)  تاکید کردند و آن را راهی استوار و درست برای رسیدن به رضایت الهی دانستند.

ایشان ادامه دادند: انسان باید روزانه خود و رفتار و گفتار خود را مورد محاسبه قرار دهد و عملکرد خود را با ترازوی رضایت الهی بسنجد.

آیت الله نجفی افزودند: انسان بعد از محاسبه باید برای اصلاح اشتباهات و تقویت رفتار درست تلاش کند تا در مراتب تقوا و قرب الهی ارتقا یابد.

ایشان مؤمنین را به توجه به رسیدگی به یتیمان به خصوص فرزندان شهدا و ارتباط با آنان و حمایت مادی و معنوی دعوت کردند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha