جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طباطبایی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: ما باید دلهای مردم را نسبت به انقلاب گرم نگه داریم، انقلاب از حوزه علمیه، شهر قم و توسط یک رهبر دینی و حوزوی ایجاد شده و حافظان اصلی انقلاب  اسلامی بدون شک، روحانیت و حوزه های علمیه هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، پیش از ظهر امروز در نشست ماهانه مدیران مدارس علمیه استان اصفهان، اظهار کرد: امیرالمومنین (ع) فرمودند، بهترین کمک عقل آدمی مشورت با یکدیگر است و فلسفه این جلسات برهمین طریق است.

وی همچنین با تسلیت ایام فاطمیه، به روایتی از حضرت امام صادق(ع) در بیان فضایل حضرت زهرا(س)  در اصول کافی اشاره کرد و گفت: اگر نبود خداوند که حضرت علی(ع) را برای حضرت زهرا(س) خلق نمی کرد، هیچ هم کفوی روی زمین برای حضرت زهرا(س) نبود و همچنین امام راحل در  این باره فرمودند، اگر نبود که حضرت زهرا(س) زن نبود، حتما از پیامبران بود و همه فضایل یک پیامبر الهی را داشت.

 امام جمعه اصفهان در ادامه به نزدیکی ایام الله دهه فجر اشاره و تاکید کرد: گرچه مشکلات معیشتی، اقتصادی و گرانی بسیار برای مردم سخت شده است و مردم نسبت به این مسائل گلایه مند هستند، ولی بدانید خداوند رزق را می رساند و این رزق رسانی متناسب با گرانی ها خواهد بود.

وی افزود: توقع و طمع باید پایین بیاید که این امر تنها راهکار حل مشکلات است، اگر خاطرات گذشتگان و علمای سلف را بررسی کنیم می بینیم با چه روش و منشی منطبق بر قناعت زندگی می کردتد.

آیت الله طباطبایی نژاد تصریح کرد: در همین شرایط، باید خدمات ودستاوردهای انقلاب در طول چهل ویک سال گدشته را معرفی کنید، هر دولتی به بضاعت خود خدماتی را ولو اندک انجام داده است گرچه مشکلاتی نیز همه دولتها داشته اند.

وی با بیان اینکه کافی است فقط میزان راه ها، جاده های کشور، اتوبان ها و پل هایی که در طول این مدت ساخته شده است را با پیش از انقلاب نگاه کنید و مقایسه نمایید. ، آنگاه متوجه میزان تغییرات وخدمات خواهید شد، عنوان کرد: تولید واکسن کرونا توسط ایران، خود دستاوردی بزرگ در انقلاب است، آنهم در شرایطی که دنیا در حال تلاش برای تولید چنین محصولی حیاتی است.

 مدیر حوزه علمیه استان اصفهان خاطرنشان کرد: توهین ها وهجمه های دنیای استکبار به انقلاب، نشان از عظمت انقلاب و بزرگی نظام وخدمات وپیشرفت ها است.

وی با تاکید براینکه دشمن ما قدرتمند و جنایتکار است و این در حالی است که ما جلوی این قدرت ایستاده ایم گفت:  امروز بسیاری از پادشاهان و رهبران کشورها چون عربستان، عروسک خیمه شبازی استکبار هستند و اختیاری از خود ندارند و یک شبه چون رژیم پهلوی، در صورت تصمیم استکبار از کرسی قدرت برداشته می شوند.

نماینده ولی فقیه در اصفهان یادآور شد: ما باید دلهای مردم را نسبت انقلاب گرم نگه داریم، انقلاب ما از حوزه علمیه، شهر قم و توسط یک رهبر دینی و حوزوی ایجاد شده و حافظان اصلی انقلاب  اسلامی بدون شک، روحانیت و حوزه های علمیه هستند.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود:  قبل از انقلاب کسی به پرچم آمریکا چپ نگاه نمی کرد، ولی امروز پرچم امریکا در خاک آمریکا به آتش کشیده می شود، هیچ قدرتی تاکنون در جهان، جرات شلیک به پایگاه آمریکا را جز ایران نداشته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha