جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
طباطبایی

حوزه/ امام جمعه اصفهان گفت: آموزش و پرورش از ظرفیت حوزه علمیه خواهران برای انجام برنامه‌های پرورشی و تربیتی استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، آیت‌ الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره  به مشکلات دستگاه تعلیم و تربیت، اظهار داشت: امیدوار هستیم با تدابیری که اندیشیده‌اید مشکلات خانواده بزرگ آموزش و پرورش شامل مشکلات نیروی انسانی، بودجه، فضای آموزشی نامناسب و غیره کاسته شود و زمینه تربیت هر چه بهتر فرزندان این سرزمین فراهم شود. 

بیشتر بخوانید:

طلاب در ۸ رشته به استخدام آموزش و پرورش در می آیند

وی با بیان اینکه دورنمای استان اصفهان بهتر از شرایط واقعی و حقیقی این استان است، افزود: دورنمای خوب اصفهان نگاهی غیرواقعی به مدیران بالادستی القاء می‌کند که آنان با این نوع نگاه، به مسائل و مشکلات این استان پهناور توجه کافی ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به حمایت خیران اصفهان از آموزش‌وپرورش، افزود: این استان ۱۶۰ هزار کیلومترمربع وسعت دارد که از این میزان ۷۵ هزار کیلومتر آن کویر است و نیازهای مختلف و متعددی وجود دارد که لازم است در رسیدگی به استان‌ها عدالت رعایت شود. 

وی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در آموزش‌وپرورش بیان کرد: کار یک معلم مهم‌تر از کار یک قاضی است چراکه معلم تربیت‌کننده نسل‌های آینده و انسان‌های صالحی است که می‌توانند آینده این مملکت را رقم بزنند. 

آیت‌الله طباطبایی نژاد با اشاره به مشکلات ناشی از بیماری کرونا در امر آموزش ابراز کرد: دانش‌آموزان کم سن و سال به خوبی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و ارائه آموزش‌ها به صورت مجازی لازم و ضروری است البته تلاش و زحمت معلمان و کادر اجرایی آموزش و پرورش افزایش یافته است.  

وی با بیان اینکه آموزش‌وپرورش می‌تواند از ظرفیت بسیار خوب حوزه علمیه خواهران استفاده کند، عنوان کرد: خوشبختانه با فعالیت بسیار خوب این حوزه، انسان‌های متعهد، با سواد و تحصیل کرده تربیت شده‌اند و شما می‌توانید از ظرفیت‌های موجود برای موضوعات پرورشی و تربیتی در مدارس استفاده کنید.  

انتهای پیام

منبع: دفتر امام جمعه اصفهان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه IR ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    0 0
    سلام شرایط ثبت نام؟ و توچ سایتی ثبت نام کنیم؟؟