شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان

حوزه/ آیت الله طباطبایی نژاد گفت: باید توجه داشت خیلی ها ابتدای خوبی داشتند، ولی انتهای بدی پیدا کردند؛ اینکه انسان مدتی کنار پیامبر(ص) باشد، ولی عاقبت پای رسول خدا و اسلام نماند، سودی نخواهد داشت.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان پیرامون حماسه ۹ دی اظهار کرد: در خرداد ۸۸ بعد از انتخابات، بعضی  از افرادی که رای نیاوردند، ادعای تقلب در انتخابات کردند و با اینکه رهبر معظم انقلاب از آنها خواستند اگر اشکالی به صندوقها دارید بگوئید بازنگری می‌شود و با آنکه بارها تاکید کردند که این جماعتی که شما در خیابان ها راه می‌اندازید نمی‌دانید کار را تا کجا پیش خواهند برد، ولی متاسفانه علیرغم اینکه بعضی با شخص منتخب ۱۰ میلیون رای تفاوت داشتند باز ادعای تقلب می‌کردند.

 وی ضمن ابراز تاسف از اینکه بعدا معلوم شد فتنه ۸۸ از خارج هدایت می‌شود، افزود: متاسفانه همان حماقتی که امروزه ترامپ دارد؛ احمقانه تر از آن را در کشور ما انجام دادند و ۶ ماه این روال طول کشید و فتنه انگیزان نصیحت رهبر معظم انقلاب را گوش ندادند، چرا که ولایت را قبول نداشتند و با اینکه در حکومت ولایی زندگی می‌کردند، اطاعت از امر ولی را رعایت نکرده و چه ضربه هایی به اقتصاد و اجتماع مملکت زدند و در نهایت در ایام عاشورا پرچم امام حسین(ع) را آتش زدند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه بالاخره آحاد مردم متاثر از این عمل فتنه انگیزان، قیام کرده و ۹ دی را به وجود آوردند، تصریح کرد: به مردم تبریک عرض می کنم که مشت محکمی به دهن یاوه گویان زدند و اگر تدبیر رهبر معظم انقلاب نبود و به ادعاهای آنان که ابطال انتخابات بود عمل می‌شد هرکسی در هر اتفاقی ادعای بطلان می‌کرد و کشور را به آشوب می‌کشید.

وی با اشاره به اینکه اصفهانی ها در ۸ دی این قیام را انجام دادند، خاطرنشان کرد: این روز باید همچنان زنده بماند، چرا که نشان از جلوداری مردم اصفهان در بصیریت است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه وقتی انسان می‌خواهد راه دین را ادامه دهد دشمنان مخالفت می‌کنند تاکید کرد: در طول تاریخ هم این امر بوده ولی عده ای ثابت ایستادند و از اسلام دفاع کردند.

وی با بیان اینکه عده ای ممکن است به فرزندشان لطمه وارد شود و از دین روی گردان شوند، یادآور شد: در حال حاضر مصداق این امر را می توان به آقای امجد اشاره کرد که به خارج از کشور هم رفته و در مقابل نظام قرار گرفت و باید توجه داشت خیلی ها ابتدای خوبی داشتند، ولی انتهای بدی داشتند؛ اینکه انسان مدتی کنار پیامبر باشد ولی عاقبت پای رسول خدا و اسلام نماند، سودی نخواهد داشت.

آیت الله طباطبایی نژاد در پایان تصریح کرد: باید تلاش کرد همواره پای اسلام و انقلاب ماند و هیچ حادثه ای ما را از این مسیر نباید منحرف کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha