جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
فتنه 88

حوزه / امام جمعه ملایر به اظهارات توهین آمیز یک روحانی نسبت به رهبری، گفت: اینکه شاهدیم قاتلان ملت را شهید خطاب می‌کنند، به این دلیل است که آنها ادامه دهنده همان مسیر فتنه ۸۸ هستند.

حجت الاسلام محمد باقر برقراری امام جمعه ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، ۹ دی را روز اعلام وفاداری مردم به ولایت فقیه به عنوان عمود نظام برشمرد و اظهار داشت: در این روز دشمنان فهمیدند، ملت شریف و وفادار ایران اسلامی بر سر آرمان‌ها و ارزش‌های خود با کسی تعارف ندارند و اهل تعامل نیستند.

وی افزود: مردم در این روز ثابت کردند در راستای حفاظت از نظام نه با احدی مذاکره می‌کنیم و نه زیاده خواهان و دشمنان داخلی و خارجی را عددی حساب می‌کنیم و تنها پیرو خط ولایت هستیم و خواهیم بود.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه مردم در ۹ دی به خوبی متوجه شدند که انتخابات بهانه است و دشمن، اصل نظام را نشانه گرفته، مطرح کرد: ۹ دی اتصال بین حاکمیت و مردم و خط بطلانی بر تمام دسیسه‌ها و نقشه‌های دشمنان برای ضربه زدن به نظام بود.

وی به اظهارات توهین آمیز یک روحانی نیز واکنش نشان داد و گفت: اینکه شاهد هستیم افرادی به ولایت فقیه و این جایگاه توهین می‌کنند و قاتلان ملت را شهید خطاب می‌کنند، به این دلیل است که آنها نیز ادامه دهنده همان مسیر فتنه ۸۸ هستند که امروز همانند یک دمل چرکی دوباره سر باز کرده‌اند.

حجت الاسلام برقراری تصریح کرد: همچنان که مردم در ۹ دی با حضور به موقع خود در صحنه دمل‌های چرکین را از پیکره نورانی نظام اسلامی زدودند، ان شاءالله بازهم همین مردم در انتخابات سال آِینده با انتخاب درست و رئیس جمهوری در تراز تیر خلاصی را به دشمن وارد می‌کنند.

وی با تاکید بر لزوم یادآوری ایام الله، خاطرنشان کرد: یکی از نکات مهم در باب تذکر و یادآوری این روز مهم، این است که جوانان و نسل‌های جدید انقلاب که فتنه ۸۸ را به خاطر ندارند و امروز متوجه می‌شوند که بزرگان آنها در این کشور برای تداوم انقلاب چه زحمت‌هایی کشیده‌اند و دشمنان گرگ صفتی که با لباس میش درصدد سوء استفاده از مردم بودند را به خوبی خواهند شناخت.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه بزرگداشت ۹ دی، برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان یاس و ناامیدی به همراه دارد، گفت: یادآوری حوادث و حماسه آفرینی ملت در سال ۸۸ باعث می‌شود دشمنان دیروز و امروز به هدف خود که ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی است هیچگاه دست پیدا نکنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha