یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
پولادی

حوزه/ حجت الاسلام پولادی در جع مدیران مدارس علمیه استان هرمزگان تصریح کرد: تنها راه نجات جامعه اسلامی در گذرگاه ها و فتنه ها تبعیت از ولی فقیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت‌الاسلام موسی پولادی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (عج) هرمزگان در نشست بصیرتی ویدئو کنفرانسی به مناسبت سالروز حماسه‌ ۹ دی که با حضور مدیران و اساتید مدارس علمیه استان برگزار شد با بیان اینکه تنها راه نجات جامعه اسلامی در گذرگاه ها و فتنه ها تبعیت از ولی فقیه است، گفت: ما در دوران انقلاب اسلامی شاهد فتنه های بسیاری بوده ایم که ملت ایران با تبعیت از ولی فقیه توانستند سر بلند از آنها عبور کنند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (عج) هرمزگان ادامه داد: دشمنان در سال ۸۸ تمام ظرفیت خود را پای کار آورده و محسابات خود را به صورت دقیق انجام داده بودند و اطمینان داشتند که انقلاب اسلامی را در هم خواهند شکست، اما نشد و دلیل آن نیز برای جامعه بسیار مشخص است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن محاسبات خود را انجام داده بود و با عملیات گسترده میدانی پیروزی خود را می دید، اما بصیرت و ولایت پذیری مردم ایران باعث نقس برآب شدن تمام نقشه های شوم شد.

حجت الاسلام پولادی افزود: در ماجرای فتنه ۸۸ تمام مخالفان داخلی و خارجی جمهوری اسلامی از سلطنت طلب ها، منافقین، اراذل اوباش، و ... دور هم جمع و متحد شده بودند که انقلاب اسلامی ایران را شکست دهند، اما تبعیت مردم ایران از ولایت مطلقه فقیه باعث شکست تمام نقشه های آنها شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (عج) هرمزگان خاطرنشان کرد: ۹ دی انقلاب دوباره ملت ایران در دفاع و صیانت از آرمان های امام(ره) و شهدا بود و روح تازه ای به انقلاب اسلامی بخشید.

وی در پایان با اشاره به اهمیت ولایت پذیری، گفت: اگر ملت ایران امروز با تمام سختی ها و تنگناها همچنان در مقابل دشمن ایستاده است،  به برکت ولایت پذیری است؛ ولایت مداری که نشأت گرفته از تربیت در مکتب حضرت فاطمه زهرا (س) است و شهید بزرگوار سپهبد حاج قاسم سلیمانی شاگرد ممتاز این مکتب بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha