جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آثار پژوهشکده زن و خانواده

حوزه/ پژوهشکده زن و خانواده به مناسبت ایام الله دهه فجر محصولات و منشورات خود را با ۳۰ درصد تخفیف ارائه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، انتشارات زن و خانواده همزمان با ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی و ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها طرح تخفیف فروش ویژه محصولات و منشورات خود را با ۳۰ درصد تخفیف برای پژوهشگران و عموم علاقه مندان ارائه می نماید.

این طرح از ۱۱ تا ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۹ اجرایی می شود و حداقل خرید در این طرح ۵۰۰ هزار ریال است.

علاقه‌مندان برای خرید و ثبت سفارش این محصولات و منشورات و بهره مندی از تخفیف ۳۰ درصدی می توانند در مدت زمان اعلام شده به فروشگاه اینترنتی پژوهشکده زن و خانواده به آدرس http://shop.wrc.ir مراجعه کنند.

منشورات ارائه شده شامل «نشریه حورا شماره ۵۱ ویژه نامه همایش ملی جنسیت و خانواده در نگاه علامه طباطبایی(ره)»، «نشریه حورا (۵۳_۵۴) درباره سند آموزشی ۲۰۳۰»، «سیاست خانواده در جهان»، «زنان، افتاء و مرجعیت»، «پوشش زنان در زمان پیامبر»، «مجموعه حجاب پژوهی؛ پوشش زنان در زمان پیامبر (جلد اول)»، «پژوهش های فقهی حجاب»، «مجموعه حجاب پژوهی پژوهش های فقهی حجاب (جلد دوم)»، «فمینیسم و دانش‌های فمینیستی» و «نظام اسلامی و مسئله روسپی‌گری، مجموعه‌ مقالات و گفت‌وگوها»، «جنگ علیه خانواده» می شود.

«نظام اسلامی و مسئله حجاب؛ مجموعه مقالات و گفت‌وگوها»، «فمینیسم؛ تاریخچه، نظریات، گرایش ها و نقد»، «اشتغال زنان؛ مجموعه مقالات»، «آسیب‌شناسی خانواده؛ مجموعه مقالات و گفت‌وگوها»، «هویت و نقش‌های جنسیتی؛ مجموعه مقالات»، «خشونت خانگی علیه زنان، بررسی، علل و درمان، با نگرش به منابع اسلامی»، «مادری در نگاه دینی و عینیت اجتماعی»، «جنسیت و زبان قرآن»، «اذن ولی در ازدواج باکره» و «اسداء الرغاب» از دیگر منشورات شامل تخفیف هستند.

محصولات قابل ارائه در طرح تخفیف ۳۰ درصدی نیز شامل «مهارت افزایی سبک زندگی خانوادگی(گام نخست) پک مموری ۳۲ گیگ شامل یکصد جلسه آموزشی»، «مهارت افزایی سبک زندگی خانوادگی(گام نخست) پک مموری ۶۴ گیگ شامل یکصد جلسه آموزشی»، «مهارت افزایی سبک زندگی خانوادگی(گام نخست) پک DVD»، «پک درس گفتار» و «نرم افزار آموزه» می شوند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به فروشگاه پژوهشکده زن و خانواده به نشانی قم، بلوار غدیر، کوچه ۱۰، پلاک ۵ مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۵۳۲۶۰۳۳۵۷ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha