جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پیام تبریک مدیر حوزه های علمیه خواهران به آیات مقتدایی و بوشهری

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران در پیامی انتصاب رئیس، نائب رئیس و دبیر شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور در پیام های جداگانه ای انتصاب آیات مقتدایی و بوشهری به ریاست و نایب رئیسی شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران و همچنین حجت الاسلام هاشمی به دبیری این شورا را تبریک گفت.

متن پیام ها به این شرح است:

حضور محترم حضرت آیت الله مقتدایی «دامت برکاته»

سلام علیکم

با تقدیم احترام و ادب، انتخاب حضرت‌عالی بعنوان ریاست شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

بی‌تردید انتخاب شایسته حضرتعالی نشان از تدبیر و درایت، علم و وارستگی، زهد و تقوا، تجربه و حسن سابقه مدیریت‌های گوناگون و طولانی در عرصه‌های مختلف علمی، اجتماعی و سیاسی  بوده که بحمدلله و المنه، اعضای محترم شورای سیاستگذاری با عنایت به همه موارد مناسب‌ترین انتخاب را انجام داده‌اند.

امید است، حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور، کما فی‌السابق، از نعمات و برکات وجودی حضرت مستطاب عالی بهره‌مند گردد.

سلامتی و طول عمر جنابعالی را در ظل توجهات حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف از خداوند متعال خواهانم.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»

سلام علیکم

با تقدیم احترام و ادب انتخاب حضرتعالی را بعنوان نایب رئیس شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

برکات و اثرات حضور حضرتعالی در مناصب مختلف علمی، اجتماعی و سیاسی که برگرفته از علم و تقوا درایت، تدبیر و تجربه‌های فراوان و مؤثر جنابعالی بوده و هست بر همگان مشهود می‌باشد که بحمدلله والمنه، اعضای محترم شورای سیاستگذاری با عنایت به همه موارد انتخاب احسن و مناسب را انجام داده‌اند.

امید است که حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور، کما فی‌السابق، از نعمات و برکات وجودی مستطاب‌عالی هم در شورای محترم عالی حوزه‌های علمیه و هم در شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران بهرمند گردد.

سلامتی و طول عمر جنابعالی را در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم «ارواحنا فداه» از خداوند متعال خواهانم.

حجتالاسلام جناب آقای هاشمی«زیدعزه»

سلام علیکم

با احترام و آرزوی توفیقات روزافزون، انتخاب شایسته جنابعالی را به عنوان «دبیر شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران» را تبریک عرض می‌نمایم.

قدرت جوانی، کارآمدی، تلاش جهادی و پشتوانه سال‌ها خدمت در تشکیلات حوزه‌های علمیه، گوشه‌ای از ویژگی‌های درخشان جنابتان است که حتما در پیشبرد اهداف و ایجاد حرکتی نو در حوزه‌های علمیه خواهران مؤثر و مفید خواهد بود.

 معرفی شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران به عنوان نهادی مستقل در کنار مراکز حوزوی، تثبیت این جایگاه، تلاش برای حضور و ایفای نقش علمی- فرهنگی طلاب خواهر در مسائل اجتماعی و فرهنگی، اهتمام به تأمین مناسب بودجه، برخی از انتظارات دستگاه‌های حوزه‌های علمیه خواهران از شورای سیاستگذاری در دوره جدید است که عزم جدی، همکاری گسترده و تلاش مضاعف می‌طلبد.

 همواره در خدمت به حوزه‌های علمیه و سربازان حضرت ولی‌عصر «ارواحنافداه» موفق و موید باشید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha