پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/گروه های جهادی در در رزمایش مؤمنانه ابرکوه

حوزه/ فرمانده حوزه فاطمة الزهرا(س) سازمان بسیج طلاب استان قم گفت: به لطف الهی و به همت عالی بسیجیان و گروه های جهادی، در قالب رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه، جهاد خدمت رسانی با قوت ادامه دارد.

ایران روح پرور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با بیان این که فعالیت های مرتبط همدلی و کمک مؤمنانه به همت پایگاه ها و نیز گروه های جهادی بسیج طلاب خواهران تداوم دارد، اظهار داشت: تنها در دی ماه امسال بیش از ۱۵۰ بسته معیشتی و نیز کمک نقدی به ارزش تقریبی ۲۲ میلیون تومان بین خانواده های محروم و کم بضاعت استان قم توزیع شد.

وی افزود: تهیه و توزیع دارو به ارزش بیش از ۵۰۰ هزار تومان، تهیه و توزیع ۵۰۰ جفت کفش، تهیه و توزیع ۱۰۰ عدد مرغ و نیز تهیه و توزیع ۸۰ پوشاک، بخشی از خدمت رسانی گروه های جهادی واحد خواهران بسیج طلاب استان قم است.

این بانوی جهادگر همچنین ادامه داد: از دیگر فعالیت های جهادی و خداپسندانه در طول دی ماه سال جاری به همت بسیجیان و گروه های جهادی خواهران بسیج طلاب قم می توان به مواردی چون تهیه و توزیع بن خرید نان به ارزش حدود ۷۰۰ هزار تومان، تهیه و توزیع ۳ سری جهیزیه، ذبح ۲ رأس گوسفند قربانی و طبخ و توزیع بیش از یک هزار پرس غذای گرم اشاره کرد.

وی بیان داشت: در بخش فعالیت های دینی و فرهنگی نیز طی دی ماه امسال، بیش از ۳۰۰ روضه خانگی به همت بانوان طلبه بسیجی برگزار شده، ضمن آن که برگزاری ۵ کارگاه تخصصی مشاوره و همچنین ارایه مشاوره های حضوری و تلفنی از دیگر فعالیت های خدمت رسانی بوده است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha