جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران

حوزه/ نخستین جلسه ستاد پذیرش حوزه های علمیه خواهران با حضور مدیر و معاونان مرکز مدیریت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نخستین جلسه ستاد پذیرش حوزه های علمیه خواهران با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور مدیر حوزه های علمیه خواهران و معاونان مرکز مدیریت برگزار شد.

در این جلسه که به منظور بررسی و تبادل نظر در خصوص آغاز پذیرش سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ حوزه های علمیه خواهران تشکیل شد، حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور با اشاره به اهمیت شایسته گزینی در مدارس علمیه خواهران، گفت: یکی از مهم ترین مؤلفه های نظام آموزشی، ورودی های آن نظام است و در صورتی که نتوانیم داوطلبان متدین، شایسته و مستعد فراگیری را جذب نماییم، سایر مؤلفه ها نیز نمی توانند نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی بر ضرورت بکارگیری شیوه های مؤثر اطلاع رسانی و جذب داوطلبان مستعد و شایسته تأکید کرد و افزود: دانش آموختگان، اساتید،  طلاب و مبلغان از ظرفیت های مهمی هستند که باید در امر پذیرش و افزایش جذب علاقه مندان به تحصیل در حوزه های علمیه خواهران، معین و کمک کار مدارس باشند و این مسئله به شکل جدی در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم دستاوردهای مناسبی داشته باشیم.

گفتنی است: در ابتدای این جلسه سرکار خانم تمیزکار، رئیس اداره پذیرش، گزارشی از فرآیند پذیرش سال گذشته ارائه کرد و ضمن بیان برخی موانع و مشکلات، مطالبات و درخواست های اداره پذیرش از دیگر معاونت‌ های مرکز را مطرح کرد.

در ادامه این جلسه: حاضران در رابطه با مسائل گوناگون پذیرش از جمله زمان آغاز ثبت نام، آزمون ورودی مقطع عمومی، شیوه های تبلیغات و.... بحث و گفت و گو کرده و بر لزوم هم‌افزایی و همفکری در راستای استفاده از شیوه‌های نوین جذب تأکید کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha