سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مولانا سید احمد علی عابدی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد علی عابدی گفت: قدرت های استکباری، خواه ایالات متحده باشند یا اسرائیل، هر چقدر مهارت فنی داشته باشند، این مهارت های فنی در مقابل قاسم سلیمانی هیچ بود.

به گزارش گروه ترجمه خبر گزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید احمد علی عابدی وکیل آیت الله العظمی سیستانی در هند گفت: شهادت سردار قاسم سلیمانی شوک بزرگ و جبران ناپذیری برای جهان اسلام است. شهادت سردار بزرگ گواه این واقعیت است که دشمنان پاسخی برای نقشه ها و برنامه وی نداشتند. قدرتهای استکباری، علی رغم همه منابع، همه فنون، تمام مهارت های خودشان، همه تکنیک ها و با وجود همه مهارت ها در مقایسه با روش او احساس شکست می کردند و پس از او نیز هیچ پاسخی به تکنیک سردار قاسم سلیمانی و روش و شیوه عملکرد او ندارند. اگر آنها جواب عملکرد وی را در اختیار داشتند، در کشور دیگری اینقدر بی شرمانه ایشان را شهید نمی کردند.

وی افزود: همانطور که آیت الله العظمی سیستانی فرمودند: ما مسلمانان نه تنها باید در همه زمینه ها پیشتاز باشیم، بلکه باید در صف مقدم باشیم، نباید از دیگران تقلید کنیم، بلکه دیگران باید از ما تقلید کنند و این همان تمایز اسلام است. سردار قاسم سلیمانی پیشتاز مهارت های نظامی بود، قدرت های استکباری، خواه ایالات متحده باشند یا اسرائیل، هر چقدر مهارت فنی داشته باشند، این مهارت های فنی در مقابل قاسم سلیمانی هیچ بود. دلیل آن این بود که همه قدرتهای جهان به متخصصان و دانشمندان خود تکیه می کنند اما سردار قاسم سلیمانی به خدا و امام زمان توکل می کرد، او برای حل مشکلات خود از آنها کمک می گرفت.

وی گفت: آنچه در مورد شهادت این سردار بزرگ گفته می‌شود که وقتی شهادتش در حال وقوع بود، قدرتهای استکباری نشسته بودند و این صحنه را تماشا می کردند، این عمل خود نشان می دهد که شهید سلیمانی چقدر بزرگ بود و چقدر قدرتهای استکباری از برنامه ریزی، شیوه عملکرد و دید ایشان وحشت داشتند.

وی در پایان گفت: مردم باید برای موفقیت به مهارتهای خود اعتماد کنند و برای تجربیات خود از خدا، پیامبر و امام نیز کمک بگیرند تا تجربیاتشان مؤثر باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha