جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عباسعلی احمدزاده امام‌جمعه مانه و سملقان

حوزه/ حجت الاسلام احمد زاده گفت: آمریکا و اروپا که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، آویزان آمریکاست باید به وظیفه خود عمل کنند. اگر تحریم‌ها برداشته شود برگشت آمریکا به برجام معنا می‌یابد، در غیر این صورت برگشتش معنایی ندارد و مضر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام عباسعلی احمدزاده، امام‌جمعه آشخانه، امروز در نشست مسئولان این شهرستان، با برشمردن سیاست‌ها و منافع آمریکا در برابر ایران، گفت: سیاست‌ها و منافع آمریکا، در ابعاد گوناگون در تضاد اصولی با سیاست‌ها و منافع ملت ایران قرار دارد.

وی افزود: در زمینهٔ فرهنگی ملت ایران معتقد به دین اسلام و اجرای کامل آن در تمامی ابعاد زندگی خود است، درحالی‌که آمریکا مبلغ سکولار و به دنبال نفی دین اسلام در همه ابعاد آن است.

امام‌جمعه آشخانه اضافه کرد: در زمینهٔ اقتصادی ملت ایران به دنبال استقلال و عدم وابستگی است درحالی‌که آمریکا به دنبال وابستگی ملت ایران و تمام ملت‌های جهان به اقتصاد و کالاهای تولیدی خود و تقویت نظام سرمایه‌داری خود است.

حجت‌الاسلام احمدزاده گفت: در زمینهٔ سیاسی ملت ایران به دنبال اصولی است که اسلام عزیز، پیامبر(ص) و ائمه(ع) به دنبال آن بودند. این در حالی است که در زمان رژیم سابق (پهلوی)، آمریکا در تمامی ابعاد اقتصادی، سیاسی، نظامی، ملت ایران دخالت و بلکه تصمیم گیر اصلی بود.

وی ادامه داد: ملت ایران با اعتماد به خود و توانایی‌هایش بر اساس مکتب اسلام با پدید آوردن انقلاب اسلامی، خود را از بردگی کامل آمریکا نجات داد.

حجت‌الاسلام احمدزاده با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود بایدن برای کسب حمایت سایر کشورها به برجام برگردد، اظهار کرد: آمریکا، برداشتن تحریم‌ها را مشروط به مذاکره و امتیاز دادن ایران در زمینهٔ موشکی و منطقه‌ای کرده، کاری که ترامپ جمهوری‌خواه نتوانست انجام دهد، اما همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند، مسئله ما برگشتن یا برنگشتن آمریکا نیست، مطالبه منطقی و عقلانی ما، رفع تحریم‌هاست.

امام‌جمعه آشخانه گفت: تحریم‌ها باید برداشته شود این حق غصب شده ملت ایران است. آمریکا و اروپا که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، آویزان آمریکاست باید به وظیفه خود عمل کنند. اگر تحریم‌ها برداشته شود برگشت آمریکا به برجام معنا می‌یابد، در غیر این صورت برگشتش معنایی ندارد و مضر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha