جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر / دیدار مجمع طلاب و فضلای همدان با نماینده ولی فقیه در استان و مدیر حوزه

حوزه/ رئیس مجمع طلاب و فضلای همدان گفت: امروز باید شرایط لازم برای حمایت از طلاب نخبه همدانی ایجاد شود و طلاب در مسیر کسب علم و انجام فعالیت‌های علمی مورد حمایت قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، رئیس و اعضای مجمع طلاب و فضلای همدان، عصر امروز با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان با حجت الاسلام والمسلمین شعبانی دیدار و گفت‌وگو کردند.

طلاب نخبه حمایت شوند

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر، رئیس مجمع طلاب و فضلای همدان در این دیدار با ارائه گزارشی از اقدامات این مجمع، مجمع طلاب همدان را از فعال‌ترین مجامع طلاب و فضلای حوزه دانست و اظهار داشت: امروز باید شرایط لازم برای حمایت از طلاب نخبه همدانی ایجاد شود و در مسیر کسب علم و انجام فعالیت‌های علمی مورد حمایت قرار گیرند.

وی با اشاره به سفر هفته پیش اعضای مجمع طلاب همدانی به شهر کرمان و زیارت مزار شهید سلیمانی، یادآور شد: امیدواریم در استان همدان نیز اردوهایی برای آشنایی با شهدای استان اجرا شود و خاطرات و زندگی نامه این عزیزان برای تمامی نسل‌ها تبیین شود.

نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم افزود: همانند شهر کرمان که در هر خیابان نماد و المانی از شهید سلیمانی وجود دارد، در استان همدان نیز می‌توان یادمان شهدا را در مناطق مختلف به نمایش گذاشت تا در زمینه افزایش اثرات معنوی در جامعه گام مهمی برداشته شود.

حضور امام جمعه همدان در جمع طلاب مایه دلگرمی است

حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر گرجی، نماینده طلاب همدانی نیز با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای همدان، علی‌الخصوص حبیب سپاه شهید همدانی، گفت: در استان همدان مجموعه‌های فرهنگی باید نسبت به ترویج روحیه و سیره شهدای بزرگی همانند شهید همدانی برنامه‌های جامعی را در سطح شهر طراحی و اجرا کنند.

وی با بیان اینکه حضور نماینده ولی فقیه در استان در جمع طلاب همدانی مقیم قم مایه دلگرمی این عزیزان خواهد بود، گفت: امیدوار هستیم با فراهم شدن شرایط، همانند سال گذشته شاهد حضور نماینده ولی فقیه در استان در جمع طلاب همدانی و شنیدن درد و دل‌ها و دغدغه‌های آنان باشیم.

شهریه طلاب افزایش یابد

حجت الاسلام حسین نقوی، نماینده طلاب فامنینی هم با تاکید بر لزوم حمایت مادی و معنوی از طلاب، مطرح کرد: یکی از اقدامانی که می‌توان در راستای افزایش شهریه طلاب انجام داد آن است که میزان شهریه نیز  افزایش پیدا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha