پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: مردم محله حاشیه ای «نایسر» مردمانی مهمان دوست، نجیب و آرام هستند، بنابراین مسئولان استانی در سریعترین زمان ممکن مشکلات آنان را حل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، عصر امروز از محله حاشیه شهر «نایسر» به صورت میدانی بازدید به عمل آورد.

نماینده ولی فقیه در این دیدار بیان کرد: مشکلات و معضلات محله نایسر سنندج که از زبان مردم این منطقه بیان شد، همگی یادداشت شد و این موارد به مسئولان مربوطه منتقل می گردد.

وی اظهار کرد: مردم محله حاشیه ای «نایسر» مردمانی مهمان دوست، نجیب و آرام هستند، بنابراین از مسئولان استانی درخواست داریم که مشکلات آنان را در سریعترین زمان ممکن حل نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: در بازدید امروز مشکلات بسیاری همانند مشکل مدرسه، برق، آب و گاز در محله نایسر به عینه دیده شد، لذا دستگاه های متولی برای رفع این مشکلات سریعا ورود پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد: بازدید امروز بنده و سایر مسئولان از محله نایسر نه اولین و نه آخرین بازدید خواهد بود، بلکه به صورت منظم از این محله سرکشی خواهیم کرد تا عملکرد مسئولان در بهسازی این نقطه از شهر سنندج به صورت مستقیم رصد شود.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: ما همواره تلاش می کنیم که شنونده صدای مردم محله حاشیه ای نایسر باشیم و مشکلات آنان را به متولیان امر برسانیم.

براساس این گزارش، محله نایسر در شمال شرقی شهر سنندج در ابتدا به صورت روستایی در اطراف شهر بود، اما در گذر زمان و به دلیل کمبود زمین در شهر، ساخت و ساز در شیب بالای این روستا به یک ناحیه اقماری برای سرریز جمعیت شهر در دهه ۱۳۸۰ افزایش زیادی پیدا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha