جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: نگاه به سبک زندگی اجتماعی حضرت فاطمه (س) گویای این امر می باشد که ایشان تا چه حد به دردمندی جامعه توجه داشتند و در عرصه های اجتماعی همواره پیش قدم بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، ظهر امروز در مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه (س) که در مسجد جامع شهر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: زندگی حضرت فاطمه (س) سرشار از موفقیت ها بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) در چندین بخش قابل تقسیم بندی است؛ همسرداری، اجتماعی، تربیت فرزندان و.... تفکیک پذیر است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی ادامه داد: حضرت فاطمه (س) یک فرصت صالح و کامل برای رسول خدا (س) و نیز در دفاع از ولایت همواره پیشقدم بودند که این نشان بصیرت و بینش سیاسی و دینی این بزرگ بانوی اسلام دارد، لذا باید سیره زندگی این بانو برای همه ما یک اسوه باشد.

این استاد حوزه افزود: از سوی دیگر ایشان یک همسر نمونه و کامل برای حضرت علی (ع) بودند و همواره در مسیر اسلام ایشان را یاری می کردند و به نوعی مایه دلگرمی امیرالمومنین علیه السلام بودند بودند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی اظهار کرد: از سوی دیگر فرزندانی در دامن این بزرگ بانوی اسلام رشد و نمو یافتند که در جهان شناخته شده هستند و این را باید نتیجه تربیت مادری بنام حضرت فاطمه (س) دانست.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: نگاه به سبک زندگی اجتماعی حضرت فاطمه (س) گویای این امر می باشد که ایشان تا چه حد به دردمندی جامعه توجه داشتند و در عرصه های اجتماعی همواره پیش قدم بودند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha