جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: برخی از افراد ساده لوح بیان می کنند که ایران روزگاری ژاندارم منطقه بوده است و این امر را به امنیت بالای کشور در آن زمان تعبیر می کنند، در حالی که باید گفت که بدون عدالت هرگز امنیت میسر نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی، امروز در شورای اداری استان کردستان گفت: حضرت امام(ره) دهه فجر را انفجار نور دانستند. این بدان معنا بود که انفجار نور به همراه خود روشنایی و امید به دنبال دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه افزود: جمهوریت نظام اسلامی با رای قاطع و تاریخی ملت ایران قطعیت یافت.

این استاد حوزوی تاکید کرد: استکبار ستیزی از ویژگی های بارز و مبرهن انقلاب اسلامی است و این نورانیت این انقلاب را می رساند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی تشریح کرد: امام خمینی (ره) با تاسی از سیره انبیاء الهی در مسیر مبارزه با ظلم و فساد قرار گرفت و توانست با پشتوانه الهی و مردمی در برابر ظالمان و ستمگران قرار بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه افزود: با وجود اینکه این کشور در همه ابعاد توسط دشمنان مورد تحریم قرار گرفته است، شاهدیم که اکنون با نگاه جهادی به قله های پیشرفت رسیده ایم و خودکفایی را لمس می نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی تصریح کرد: انقلاب اسلامی دارای ویژگی های بسیاری است که از این میان می توان به عدالت محوری و پیشرفت آن اشاره داشت.

وی در ادامه اظهار کرد: برخی از افراد ساده لوح بیان می کنند که ایران روزگاری ژاندارم منطقه بوده است و این امر را به امنیت بالای کشور در آن زمان تعبیر می کنند در حالی که باید گفت که بدون عدالت هرگز امنیت میسر نمی شود.

نماینده  ولی فقیه در استان کردستان در پایان گفت: امروز اراده و تلاش برای تحقق عدالت وجود دارد ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب تلاش بیشتری نیاز است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha