پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان در دیدار با کارکنان انتظامی شهرستان سنندج، گفت: پلیس در راه تکلیف الهی انجام وظیفه می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سنندج، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، در دیدار با کارکنان انتظامی شهرستان سنندج، با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، کارکنان نیروی انتظامی را مجاهدان فی سبیل الله خواند و اظهار داشت: حراست و حفاظت از نظم و امنیت جامعه اسلامی جهاد فی سبیل الله است.

وی ادامه داد: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور قیام مردمی حق طلب به رهبری امامی فرزانه و مبارز است که جان فدا کردند تا بساط و طومار ستم و استبداد را برچینند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه پلیس در راه تکلیف الهی انجام وظیفه می کند، تصریح کرد: شما برای بندگان خدا، تقویت دین و خدامحوری در جامعه تلاش می کنید پس از سختی های کار خسته نشوید؛ چرا که نزد خدا دارای اجر و قرب هستید.

وی عرصه فعالیت در نیروی انتظامی را عرصه خدمت به مردم دانست و یادآور شد: خدمتی شایسته مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی است که بی منت بوده و موجب خواری و خفیفی کسی نشود.

این مقام مسئول در ادامه ولایت پذیری، امانت داری و صداقت در انجام ماموریت را از ویژ گی های پلیس در تراز انقلاب اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: پلیس امروز ایران اسلامی پلیسی معتقد، متعهد و در خدمت مردم است.

وی احترام به مردم و رسیدگی به موقع به مسائل و مشکلات آنان را در ارتقاء جایگاه و منزلت پلیس در بین مردم بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و بیان داشت: پلیس امین مردم است و حضور موثر و هدفمند پلیس در بین مردم امنیت آفرین است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی تجلی شکوه، عظمت و اقتدار ملت فداکار ایران است، اظهار داشت: نتیجه انقلاب ملت ایران، بیداری امت های اسلامی را به دنبال داشته؛ به طوری که آنان به این موضوع مهم پی برده اند که باید در برابر ظلم و ستم ایستادگی کرده و با وحدت و پیروی از ولایت فقیه در مسیر سعادت و فرونشانی ظلمت گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در کردستان در پایان پیروزی انقلاب اسلامی را بزرگترین واقعه عصر حاضر عنوان و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی الهی بوده و به برکت خون پاک شهدا برپا و خداوند حافظ و پشتیبان آن است.

انتهای پیام

منبع: پایگاه پلیس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha