جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 940727
۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
تصاویر/ بازدید مدیر روابط عمومی حرم حضرت معصومه(س) از خبرگزاری حوزه

حوزه/ مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: هم‌زمان با سالروز میلاد پر خیروبرکت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها و گرامیداشت روز مادر، جشنواره ملی «برای مادر» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام محسن آمره، در گفت‌وگویی با اعلام این خبر گفت: جشنواره برای مادر، به مناسبت سالروز ولادت پر خیروبرکت صدیقه طاهره، حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها و گرامیداشت روز مادر به‌صورت ملی و استانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به محورهای این جشنواره اظهار داشت: بخش اول این جشنواره، در راستای معرفت افزایی شیعیان و محبان اهل‌بیت علیهم‌السلام نسبت به حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها می‌باشد. در این محور مسابقه کتاب‌خوانی در سه بخش کودک، نوجوان و عمومی به ترتیب از کتاب‌های «فاطمه و فاطمه» (شباهت‌های حضرت معصومه با حضرت زهرا سلام‌الله علیهما)، «مهربانو» (روایتی از روزهای مهم زندگانی حضرت زهرا سلام‌الله علیها) و «محبوبه عرش» برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس پویش «برای مادرم» را محور دیگر این جشنواره عنوان کرد و گفت: در این محور، شرکت‌کنندگان باید خدمتی به مادران خود ارائه دهند و محتوایی شامل فیلم، عکس و نوشته در این راستا تهیه‌کرده و برای ما ارسال نمایند.

وی افزود: این خدمت‌ها شامل: ۱. خدمتی برای مادرم، ۲. جشن و تزئین منزل برای مادرم، ۳. هدیه‌ای برای مادرم، ۴. نامه‌ای برای مادرم، ۵. مهرورزی برای مادرم، ۶. دعایی برای مادرم، ۷. تکریم مادران سالمند، ۸ . تکریم مادران شهدا، ۹. نذری برای مادرم و ۱۰ .ثوابی برای مادرم می‌باشد که علاقه مندان برای شرکت در این بخش از جشنواره و مسابقه کتابخوانی، از ۱۰ الی ۲۲ بهمن ماه فرصت دارند به آدرس اینترنتی keramat.amfm.ir مراجعه کنند.

آمره با اشاره به اجرای طرح تکریم مادران با مشارکت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در سطح ملی گفت: تجلیل از مادران شهدا، مادران جوان (زیر ۳۵ سال) که بیش از چهار فرزند دارند و مادران جوان فعال در عرصه‌های اجتماعی و جهادی ازجمله بخش‌های این محور است.

وی تصریح کرد: این برنامه در سطح استانی نیز با محوریت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با عنوان «جشن برای مادر» و هشتمین همایش «اسوه‌های صبر و استقامت» در شبستان حضرت زهرا علیهاالسلام حرم مطهر در سالروز دخت نبی اکرم(ص) برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس خاطرنشان کرد: این جشنواره با همکاری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، بنیاد شهید و امور ایثارگران، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و مرکز حفظ و نشر آثار دفاع مقدس برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha