پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار مدیر حوزه علمیه خواهران یزد و مسئولان مدرسه علمیه احمد آباد

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در دیدار با هیئت امناء، مدیر و مسئولان مدرسه علمیه حضرت زهرا(سلام الله علیها) احمدآباد گفت: این شهر دارای پتانسیل خوبی از جهت جذب خیرین می باشد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام و المسلمین کارگر شورکی،  در سفر به شهر احمد آباد و دیدار با مسئولان مدرسه علمیه حضرت زهرا(سلام الله علیها) احمدآباد با ارائه گزارشی از  وضعیت فعلی این مدرسه  از حمایت های مادّی و معنوی امام جمعه و سایر اعضای هیئت امناء مدرسه تشکر و قدردانی کرد.

وی با تأکید بر سیاست مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران مبنی بر بهبود وضعیت هیئت امنای مدارس علمیه خواهران، اظهار داشت: مسئله ساخت خوابگاه مدرسه با توجه به دارا بودن طلبه خوابگاهی، از مواردی است که نیازمند پیگیری بیشتر هیئت امناء  می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین کارگرشورکی خواستار تعیین فردی به عنوان پیگیر امور ساخت خوابگاه شد و افزود: شهر احمد آباد دارای پتانسیل خوبی از جهت جذب خیرین می باشد که می‌توان از این افراد جهت تکمیل اعضای هیئت امناء مدرسه استفاده و با همکاری آنان مشکلات مالی مدرسه بالاخص مسایل فرهنگی، پژوهشی وآموزشی  را برطرف کرد.

در ادامه این  دیدار، حجت الاسلام صابری، رئیس هیئت امنا و امام جمعه احمد آباد ضمن تشکر وخیر مقدم،  در راستای تحقق راهکارهای ارائه شده جهت بهبود و ارتقاء وضعیت مدرسه تا سطح قابل قبول،  قول همکاری و مساعدت داد.

وی با اشاره به متفاوت بودن آموزش مجازی طلاب با آموزش حضوری  افزود : ما تلاش خود را در برطرف کردن مشکلات آموزش مجازی مدرسه انجام داده ایم و بعضی از مشکلات موجود،  بر طرف شد و در عین حال با توجه به مشکلات مالی که در این زمان وجود دارد سعی می‌کنیم با کمک سایر اعضای هیئت امناء به دنبال جذب افراد خیر باشیم و امیدواریم بتوانیم جهت تامین منابع پایدار برای مدرسه کارهای خوبی را انجام دهیم .

 در پایان این نشست مدیر و معاونین مدرسه علمیه حضرت زهرا(سلام الله علیها) احمدآباد، درباره مسائل مدرسه بحث و تبادل نظر کرده و به بیان پیشنهادات ونقطه نظرات خود پرداختند .

گفتنی است؛ این دیدار هفت مصوبه در پی داشت که بر پیگیری و انجام آن توسط مسئولان مربوطه تاکید شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سلام IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    0 0
    شماره تلفن حوزه علمیه را بگزارید