جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه / امام جمعه تبریز توجه به محرومان در دهه فجر را مهم خواند و گفت: در این ایام لازم است مسئولان به مشکلات اقتصادی مردم بیش از پیش توجه داشته باشند و نسبت به تقویت حس ملی و ایجاد آمادگی های لازم بین نیروهای انقلابی بیشتر و بهتر وارد عمل شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان، تجلیل از نیروهای انقلابی و مبارزان دوران انقلاب اسلامی توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را گامی مهم و پسندیده دانست. 

وی افزود: در اجرای برنامه های مختلف ایام الله دهه فجر باید محتوا محور حرکت کرد و نسبت به غنی سازی این برنامه ها گام برداشت، هرچند برنامه هایی همچون تجلیل، چراغانی و جشن و سرور نیز باید جزو برنامه های این دهه قرار بگیرد. 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی یکی از مهم ترین وظایف مردم و مسئولان در شرایط کنونی کشور را تلاش برای تقویت اقتصاد کشور و رونق تولید داخلی برشمرد که در این صورت جشن واقعی ملت می تواند جامه عمل بپوشد. 

امام جمعه تبریز یکی از پیام های مهم دهه فجر را ابعاد معنوی این واقعه مهم تاریخی و نقش توکل به خدا در مسیر پیروزی ملت مقابل رژیم ستم شاهی دانست و اضافه کرد: در ۴۲ سال اخیر ملت ایران با همین اسلحه در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و به مدد الهی همین مسیر را نیز ادامه داده و تداوم خواهد بخشید و توصیه می کنم مبادا در این راه پرافتخار ناامید شویم چراکه پیروزی نهایی از آن ماست. 

وی، وحدت، همدلی، یکپارچگی و انسجام مردمی را از مهمترین مولفه های غلبه بر دشمنان بیان کرد و افزود: در این راستا باید تمامی سلایق، گروه ها، جناح ها و آحاد مردم در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح متحد بوده و حرف واحدی داشته باشند. 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، توجه به محرومان در دهه فجر را مهم خواند و ادامه داد: در این ایام لازم است مسئولان به مشکلات اقتصادی مردم توجه بیش از پیش داشته باشند و نسبت به تقویت حس ملی و ایجاد آمادگی های لازم بین نیروهای انقلابی و مردم بیشتر و بهتر وارد عمل شوند. 

وی، پیام دهه فجر امسال را فعال سازی آحاد مردم و آماده سازی مردم برای مقابله با دسیسه های دشمنان اعلام و اضافه کرد: در این زمینه بهره گیری از امکانات فضای مجازی برای جریان سازی سالم و پاسخ گویی به شبهات و ابهامات بسیار ضروری بوده و مهم می باشد. 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha