جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دوره بصیرتی

 حوزه / دوره سه روزه بصیرتی با «فرزندان انقلاب» با موضوع اندیشه و مطالبات مقام معظم رهبری، در مدرسه علمیه شیخ الاسلام قزوین در حال برگزار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام امین ریاحی از اساتید حوزه علمیه قم، صبح امروز  در جمع طلاب مدرسه علمیه شیخ الاسلام قزوین ضمن تاکید بر ترویج اندیشه های راهگشا و راهبردی مقام معظم رهبری در جامعه اسلامی، گفت: پیشرفت و اقتداری که در دنیا کسب نموده ایم، مرهون رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است که باید روحانیون، طلاب اندیشه های الهی این شخصیت های تاریخ ساز را در جامعه تبیین کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید منویات امام (ره) و رهبر معظم انقلاب سرلوحه کار همه مسئولان و اقشار مختلف مردم قرار گیرد تا نظام اسلامی در برابر دشمنان مصون بماند.

استاد حوزه علمیه قم عنوان کرد: مقام معظم رهبری که امروز با عزت و اقتدار در برابر همه تهدیدات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده اند همواره با رهنمودهای خود نجات بخش کشور بوده اند و ما نیز وظیفه داریم رهنمودهای معظم له را در اولویت برنامه های خود قرار دهیم.

وی ادامه داد: بیانات مقام معظم رهبری فقط در حوزه سیاسی نیست، بلکه در همه ابعاد دینی، فلسفی، فرهنگی و اجتماعی است که باید مورد دقت، تبیین و تفسیر قرار گیرد و چراغ راه باشد.

حجت الاسلام ریاحی عنوان کرد: امروز حوزه های علمیه باید بیش از پیش اندیشه های معمار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب را در جامعه به خوبی تبیین نمایند.

حجت الاسلام بیگدلی، مدیر مدرسه علمیه شیخ الاسلام قزوین هم در رابطه با برگزاری دوره سه روزه «فرزندان انقلاب»، گفت: در هر کجا که نظام اسلامی احساس نیاز ‌کند حوزه های علمیه وطلاب  در کنار مجاهدت علمی خود که یکی از رسالت‌های حوزه علمیه است، در دفاع از فرهنگ ناب اسلامی و انقلابی آماده و پای کار هستند.

حجت الاسلام بیگدلی خاطرنشان کرد: دوره بصیرتی «فرزندان انقلاب» با عنوان «تبیین اندیشه های نورانی مقام معظم رهبری» به این جهت برگزار شد تا بتوانیم مطالبات وکلید واژه هایی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خصوص حوزه انقلابی بیان نمودند را به خوبی استخراج و در جامعه اسلامی تبیین نماییم.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha