پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 941312
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
تصادف اتوبوس و درگذشت یکی از مبلغان شیعه در کامرون

حوزه/ در پی وقوع سانحه تصادف یک دستگاه اتوبوس مسافربری با کامیون حامل فرآورده های نفتی در جنوب کشور آفریقایی کامرون یکی از مبلغان شیعه این منطقه درگذشت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، به نقل از رسانه های محلی، روز چهارشنبه در یکی از جاده های برون شهری که پایتخت (شهر دوآلا) را به یکی از شهر های جنوبی وصل میکند تصادفی مهیب رخ داد که در این حادثه پنجاه و سه نفر از مسافران اتوبوس و راننده کامیون حامل سوخت در دم جان میدهند.

ساعت هشت صبح روز چهارشنبه گذشته یک دستگاه اتوبوس مسافربری وابسته به یکی از شرکت های کشور آفریقای جنوبی با هفتاد نفر مسافر شهر دوآلا پایتخت کشور کامرون را به مقصد شهر سانگ سانچو واقع در جنوب این کشور ترک میکند که حدود ساعت نه صبح این اتوبوس در یکی از پیچ های خطرناک جنگلی با یک دستگاه کامیون حامل فرآورده های نفتی از رو به رو برخورد میکند که پنجاه و سه نفر از سرنشینان اتوبوس و راننده کامیون در دم جان میدهند.

بنا بر اعلام رسانه های معتبر محلی و منابع مذهبی در این کشور، نام شیخ علی الیاسی از صاحب نظران و مبلغان شیعه کشور کامرون نیز در بین کشته شده ها به چشم میخورد.

لازم به ذکر است، پس از وقوع این حادثه؛ دولت فدرال مرکزی کامرون یک روز عزای عمومی در سراسر کشور اعلام کرد و ضمن تسلیت به خانواده های کشته شدگان نسبت به مداوای رایگان و هرچه سریعتر مسدومان این سانحه متعهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    1 0
    تصادف ساختگی!!برنامه قبلی
  • محبعلی IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 0
    خدا رحمت کند
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    0 0
    رحمة الله علیه