شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/  اختتامیه هفتمین جشنواره علامه حلی در استان همدان

حوزه/ دبیر استانی جشنواره علامه حلی استان همدان گفت: هدف ما هر طلبه یک اثر می باشد و به بیان دیگر این انتظار وجود دارد تا از بین ۱۲۰۰ طلبه فعال در استان که در پایه‌های سوم به بالا مشغول تحصیل هستند توجه بیشتری نسبت به پژوهش و اقدامات علمی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت‌الاسلام محسن غلامی، دبیر استانی جشنواره علامه حلی استان همدان ظهر امروز در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره علامه حلی در استان همدان  با اشاره به ارسال ۳۹۸ اثر به جشنواره امسال علامه حلی استان، اظهار داشت: از این بین ۲۱۱ اثر متعلق به برادران و ۱۸۶ اثر متعلق به طلاب خواهر می باشد.

وی افزود: از مجموعه آثار رسیده ۲۵ آثار توسط هیئت داوران برگزیده و حائز دریافت جایزه و لوح تقدیر شدند و در دو بخش گروه علمی و بیانیه گام دوم از پژوهشگران برتر تقدیر به عمل آورده شد.

معاون پژوهش حوزه‌ علمیه استان همدان با اشاره به حضور طلاب خواهر در این عرصه، یادآور شد: از بین ۲۵ اثر برگزیده، ۱۵ اثر متعلق به طلاب خواهر و ده اثر متعلق به طلاب برادر بود.

وی در ادامه به ارائه گزارشی در رابطه با تعداد آثار ارسالی از هریک از مدارس سطح استان پرداخت و عنوان کرد: آثار ارائه شده در جشنواره امسال را اگر بخواهیم با سال اول مقایسه کنیم، با رشد قابل توجهی روبرو خواهیم شد، اما این نوع بررسی نگاه درستی را نشان نمی‌دهد.

حجت‌الاسلام غلامی تصریح کرد: هدف ما هر طلبه یک اثر می باشد و به بیان دیگر این انتظار وجود دارد تا از بین ۱۲۰۰ طلبه فعال در استان که در پایه‌های سوم به بالا مشغول تحصیل هستند توجه بیشتری نسبت به پژوهش و اقدامات علمی داشته باشند.

وی در پایان از مدیران مدارس علمی استان خواست تا نسبت به انجام اقدامات پژوهشی توسط طلاب توجه ویژه داشته باشند و برنامه ریزی لازم برای رشد در این امر را مد نظر قرار دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha