شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فرزند آوری

مدیر مدرسه علمیه خواهران ضرت زینب(س) دهدشت گفت: چهار طرح در زمینه تربیتی و آموزشی در دهدشت اجرا می‌شود.

فاطمه محمدزاده، مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) دهدشت در گفت‌وگو با خبرگزاری«حوزه»در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: با همکاری ادارات و نهادها چهار طرح در زمینه تربیتی و آموزشی اجرایی خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) دهدشت ادامه داد: آموزش احکام و مسائل واجب به همه مناطق یکی از این طرح‌هاست که با هدف پایه دادن احکام واجب به صورت هدفمند در همه مناطقی که مسجد دارند اجرا می‌شود.

وی، همکاری اداره تبلیغات اسلامی در این زمینه را لازم دانست و گفت: با همکاری نهاد امامت جمعه طلبه‌های هر منطقه شناسایی و مستقر می‌شوند.

محمدزاده، فرزندآوری «زمینه سازان ظهور» با همکاری شبکه بهداشت و درمان را از دیگر طرح‌ها برشمرد و افزود: ترغیب و تشویق مادران به فرزندآوری و افزایش نسل از اهداف این طرح است.

وی اضافه کرد: طرح «حجاب و عفاف» در قالب برگزاری مسابقه عروسک سازی یا بهترین پوشش محجبه بین دختران مدارس ابتدایی با همکاری آموزش و پرورش اجرا می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) دهدشت اظهار کرد: در طرح تربیتی«مادران آسمانی» نیاز اساسی بانوان به پارک برای ایجاد فضای مناسب و همچنین مهدهای دینی در فضای پارک، ایجاد اتاقک‌های مشاوره خانواده و مذهبی و ایجاد روحیه دینی و مذهبی در مادران و فرزندان با همکاری شهرداری و شورای شهر در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha